Kampania reklamowa aukcji nieruchomości podkreśla, że podczasniej będzie można kupić domy i mieszkania w Warszawie i okolicach,licytując od cen niższych nawet o 40 proc. od oferowanych na rynku.Wydarzenie zaplanowane na 22 listopada w stołecznym hotelu Sheratonto pierwsza w Polsce licytacja nieruchomości na żywo.Przedsięwzięcie organizują firma Colliers International oraz domyaukcyjne Rick Levin & Associates i DESA Unicum.
Kampania reklamowa tej aukcji od 2 listopada jest prowadzona wradiu (m.in. Radio PIN), prasie (m.in. Gazeta Wyborcza dodatek Dom,Rzeczpospolita - dodatek Nieruchomości), internecie (m.in.nieruchomości-online.pl, dom.gratka.pl, gazeta.pl, oferty.net,otodom.pl, domiporta.pl) oraz w ramach akcji fieldowych. Kreację istrategię tych działań przygotowała agencja Great Open House, którazajmuje się również organizację techniczną samego wydarzenia,natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dommediowy Value Media.












