Axel Springer dla Polonii

Nocna kampania w TVN24 skierowana do Polaków mieszkających za granicą.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Wydawnictwo Axel Springer Polska zdecydowało się na wykupienie kampanii promującej elektroniczne wydania tygodnika Newsweek oraz miesięcznika Forbes w godzinach nocnych (00:00-05:00 ) w TVN 24.

- Taki nietypowy przedział czasowy podyktowany jest faktem, iż kampania skierowana jest tylko do widzów w USA, gdzie TVN24 jest również odbierany. Jest to pierwsza tego typu kampania - czytamy w komunikacie TVN 24.

Emisja spotów reklamowych potrwa trzy tygodnie: od 2 do 25 października.

Kampanie zaplanował i kupił dom mediowy - MediaCom.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online