– Hasło kampanii brzmi: „Będziesz chciał się pochwalić swoim nowym mieszkaniem”. Bohaterem spotu telewizyjnego jest szczęśliwy właściciel nowego mieszkania, które sfinansował dzięki kredytowi w Banku BGŻ. Jego radość jest tak wielka, że posuwa się do małego podstępu, aby tylko pochwalić się swoim mieszkaniem – powiedziała Małgorzata Wagner, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ. Stawiamy na prostotę produktu, w przypadku kredytu hipotecznego minimalizuje to niezbędne formalności, co w połączeniu z obniżeniem kosztów, stawia nasz produkt w czołówce kredytów mieszkaniowych na rynku – dodała Małgorzata Wagner.
Trwająca do końca maja 2010 r. kampania będzie skoncentrowana przede wszystkim na telewizji, gdzie będzie emitowany 15 – sekundowy spot reklamowy. Działania reklamowe obejmują także prasę, Internet oraz radio. Wsparciem będą też promocyjne naklejki na witrynach oddziałów oraz ulotki. Kredyt hipoteczny w Banku BGŻ udzielany jest:• w złotych• nawet do 100 proc. wartości nieruchomości • na okres do 40 lat

Od stycznia 2010 roku dostępny jest także kredyt preferencyjny w ramach programu „Rodzina na swoim”. Osoby zaciągające kredyt otrzymują dofinansowanie nawet do 50 proc. odsetek przez 8 lat spłaty kredytu.
Za pomysł kreatywny kampanii odpowiada współpracującą z bankiem agencja reklamowa Grandes Kochonos.











