Praktyki to dla wielu młodych ludzi pierwszy krok, który może otworzyć drogę do kariery zawodowej. Bank Pocztowy rozpoczął właśnie program praktyk, dzięki któremu studenci będą mieli okazję zdobyć przydatne doświadczenie w pracy w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej. Tematyka praktyk powinna najbardziej zainteresować studentów kierunków związanych z bankowością, finansami, ekonometrią, rachunkowością, zarządzaniem, prawem, administracją czy informatyką.
- Chcemy, by studenci wiele wynieśli z naszych praktyk. Szukamy ludzi ambitnych, chcących się czegoś nauczyć, ponieważ będą mieli okazję brać udział w naszych profesjonalnych projektach, samodzielnie realizując ich wybrane elementy – mówi Magdalena Ossowska-Krasoń, rzecznik prasowy Banku Pocztowego. Uczestnicząc w programie, studenci będą mogli korzystać ze stałego wsparcia opiekunów praktyk.

Pierwsze oferty praktyk, dotyczące poszczególnych obszarów działalności, są już zamieszczone na internetowej stronie Banku Pocztowego www.pocztowy.pl w zakładce Kariera. Wszystkie pojawiające się na stronie ogłoszenia trafiać będą również bezpośrednio do potencjalnych praktykantów. W tym celu Bank nawiązał kontakt z Akademickimi Biurami Karier i Kołami Naukowymi. Informacje o możliwości odbycia praktyk, zamieszczane będą także na bezpłatnych portalach internetowych dotyczących rynku pracy, takich jak: profeo.pl, portalpraktyki.pl, gumtree.pl, eurostudent.pl i innych. Praktyka w Banku Pocztowym może trwać od 1 do 6 miesięcy.
- Po zakończeniu praktyk studenci otrzymają od nas oficjalne referencje. Może się zdarzyć, że najlepsi, jeżeli Bank będzie akurat poszukiwał pracowników na wybrane stanowiska, mogą dostać nawet propozycję pracy – dodaje Magdalena Ossowska-Krasoń.

Zgłoszenia do udziału w programie praktyk Banku Pocztowego, w odpowiedzi na konkretne ogłoszenia, zainteresowani studenci mogą wysyłać na adres praktyki@pocztowy.pl.
Bank Pocztowy to dynamicznie rozwijająca się instytucja finansowa, mogąca pochwalić się ponad 20- letnią obecnością na rynku. Bank zatrudnia obecnie 1,5 tys. pracowników, realizując dzięki ich wspólnemu zaangażowaniu misję prostej i dostępnej bankowości, skierowanej głównie do mieszkańców małych miejscowości i wsi, często nie mających wcześniej do czynienia z bankowością. W swojej ofercie ma również produkty dla mikrofirm, małych i średnich przedsiębiorstw oraz wspólnot mieszkaniowych. W swoim działaniu pracownicy kierują się wartościami korporacyjnymi Banku Pocztowego, którymi są odpowiedzialność, rozwój, efektywność, współdziałanie i otwartość.












