Bank Pocztowy partnerem Kongresu Profesjonalistów PR

Już trzeci rok z rzędu Bank Pocztowy pomaga w organizacji jednego z najważniejszych wydarzeń branży PR w Polsce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kongres Profesjonalistów PR odbywał się do tej pory w Rzeszowie. Jednak w tym roku, po raz pierwszy, to Wrocław jest miejscem spotkania najważniejszych ludzi związanych z branżą PR. W dniach 14-15 kwietnia br. w stolicy Dolnego Śląska odbywa się „Kongres Profesjonalistów Public Relations”, wcześniej znany jako „Kongres Public Relations”.

Wsparcie Kongresu  to kolejny rok naszej aktywności na tym polu. Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się Bankiem, dla którego komunikacja nie tylko z Klientami, ale i z rynkiem finansowym jest bardzo ważna. Zmiana charakteru i wizerunku Banku powoduje, że skupiamy się szczególnie na powszechnie zrozumiałym przekazie; staramy się też dotrzeć do ludzi często pomijanych przez inne instytucje finansowe. Kongres Profesjonalistów Public Relations jest miejscem, w którym mamy styczność z rynkowymi best practice w zakresie komunikacji. Najlepsi w Polsce teoretycy i praktycy z dziedziny PR wymieniają  bezcenną wiedzę, którą można wykorzystywać w komunikacji – mówi Magdalena Ossowska-Krasoń, rzecznik prasowy Banku Pocztowego.

Przewodnim tematem wrocławskiego Kongresu jest pomiar efektywności działań PR. Przez dwa dni jego uczestniczy będą zapoznawać się z prezentacjami ekspertów w tej dziedzinie. Transmisje video z tych prezentacji i kongresowych wydarzeń można śledzić na stronie: www.kongresprofesjonalistow.pl.

Organizatorem Kongresu są: Związek Firm Public Relations, Uniwersytet Wrocławski oraz Newsline.pl.  

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii