Bank Pocztowy z letnią kampanią w radiu

Bank Pocztowy rozpoczął nową kampanię radiową, zachęcając klientów do odwiedzenia placówek Banku Pocztowego oraz strony internetowej.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Bank Pocztowy z letnią kampanią w radiu
fot. materiały prasowe

To już druga odsłona działań reklamowych w tym roku, oparta na formacie krótkich, 15-sekundowych spotów z dialogami małżeństwa. Letnia edycja kampanii Banku koncentruje się na potrzebach Polaków związanych z sezonem wakacyjnym. Motywami przewodnimi komunikacji są m.in.: zakup sprzętu ogrodowego, montaż klimatyzacji, czy remont mieszkania.

Kampania potrwa do 29 czerwca br. i będzie prowadzona w ogólnopolskich stacjach radiowych m.in. w RMF FM, RMF MAXX, RMF Classic, Radiu ZET, Polskim Radiu (Jedynka, Trójka, PR24), Meloradiu, Antyradiu, Rock Radiu, Radiu Złote Przeboje, Radiu Pogoda oraz Radiu Plus.

Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiedzialna była agencja Lovebrands Group, a zakupem mediów zajmował się dom mediowy Mastermind Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą