– Naszym klientom zaproponowaliśmy rozwiązanie, które ułatwi nawigację przy użyciu urządzeń dotykowych. Jest to rozwiązanie, które spełnia najwyższe wymogi bezpieczeństwa – wyjaśnia Michał Ślusarek, dyrektor zarządzający ds. Produktów Detalicznych i Komunikacji w Banku BGŻ. Mocno podkreślamy, że nie wysyłamy przy okazji aktywacji systemu, żadnych dodatkowych informacji, nie prosimy o wpisywanie PIN-ów do aktywacji urządzeń ani innych kodów. Wystarczy, że użytkownik posiada aktywny dostęp do eBGZ. Klient będzie logował się tym samym hasłem i loginem co do internetowego eBGZ – dodaje Michał Ślusarek.
Oprócz zmiany wyglądu serwisu, bank wprowadził szereg udogodnień.Klienci, przy użyciu urządzeń mobilnych, będą mogli w pełni swobodnie korzystać z podstawowych funkcjonalności, takich jak:- przeglądanie na bieżąco stanu swoich środków oraz historii operacji na rachunkach,- wykonywanie przelewów (w tym zdefiniowanych wcześniej w eBGŻ),- doładowanie telefonów komórkowych oraz liczników energetycznych pre-paid,- zarządzanie lokatami,- wyświetlanie szczegółowych informacji o kredytach,- przeglądanie transakcji oraz zastrzeganie kart płatniczych,- sprawdzanie kursów walut (EUR, USD, GBP, CHF),- szybkie kontaktowanie się z bankiem bezpośrednio z aplikacji.

Serwis eBGZ Lite jest przeznaczony dla urządzeń mobilnych wykorzystujących przeglądarki oparte na technologii HTML5. Został on wzbogacony o funkcjonalność GPS. Dzięki temu będzie można z łatwością zlokalizować najbliższy oddział banku. Serwis dostępny jest pod adresem: m.ebgz.pl. Użytkownik wybierając dotychczasowy adres www.ebgz.pl na urządzeniu mobilnym (tablet, smartphone) zostanie automatycznie przekierowany na stronę m.ebgz.pl. Aplikacja jest już dostępna dla wszystkich klientów indywidualnych banku.
dostarczył

infoWire.pl











