Bartłomiej Zarębski dyrektorem marketingu w Stereo.pl

Bartłomiej Zarębski został nowym dyrektorem marketingu orazczłonkiem zarządu Stereo.pl.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Zarębski będzie odpowiedzialny w Stereo.pl S.A. za budowanie iefektywne wdrażanie strategii marketingowej firmy, analizękonkurencji i zarządzanie projektami marketingowymi oraz zawspółpracę z agencjami badawczymi, reklamowymi, domami mediowymioraz agencją Public Relations.

Bartłomiej Zarębski przez 9 lat związany był z Grupą Onet.plS.A., gdzie zajmował kolejno stanowiska dyrektora produktumarketingowego, dyrektora zarządzającego oraz członka radyprogramowej portalu Onet.pl. W latach 2004-2006 był takżewiceprezesem stowarzyszenia IAB Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online