BASF kontynuuje kampanię

Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii wizerunkowej w Europie, BASF zdecydował o jej kontynuacji w 2005 roku

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Ogólnoeuropejska kampania prasowa rozpocznie się z początkiem lutego motywem nawiązującym do ochrony przed ekstremalnymi warunkami pogodowymi. W tym roku zaplanowano również emisję spotów telewizyjnych w Niemczech, Hiszpanii i Włoszech.

W Polsce reklamy firmy BASF będą się ukazywać od lutego do maja oraz we wrześniu i październiku, w wybranych tytułach prasy ekonomiczo-biznesowej i społecznej.

Za kreację ogólnoeuropejskiej kampanii wizerunkowej odpowiada niemiecka agencja Lesch+Frei. Do zilustrowania "niewidocznego wkładu" posłużono się przykładami wykorzystania wyjątkowych osiągnięć technologicznych BASF w różnych dziedzinach życia.

"Nasz przekaz adresujemy do szerokiego grona osób, które w codziennym życiu wykazują duże zainteresowanie tematyką społeczną, gospodarczą i polityczną" powiedział nowy prezes BASF Polska dr Torsten Penkuhn. "Kładziemy nacisk na pokazanie naszego niewidocznego, na pierwszy rzut oka, wkładu w postęp technologiczny i gospodarczy w XXI wieku. Jako najbardziej innowacyjna firma sektora chemicznego na świecie dostarczamy na rynek najnowocześniejsze materiały i rozwiązania, przyczyniając się zarówno do sukcesów naszych partnerów biznesowych, jak i do podniesienia poziomu życia społeczeństwa. Chcemy by postrzegano nas jako firmę, która od lat skutecznie współpracuje z ośrodkami naukowymi i potrafi wykorzystać tę współpracę z korzyścią dla obu stron" - podsumowuje dr Penkuhn.

W Polsce, w 2005 roku za działania informacyjne w mediach odpowiada agencja Publink, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Star Media.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"