Wydawnictwo Bauer postanowiło pobić rekord w prostowaniu informacji prasowych konkurencji. Wczoraj informowaliśmy w o polemice z G+J, dzisiaj pora na Edipresse. "Wydawnictwo Bauer z przykrością, acz tradycyjnie, zmuszone jest sprostować nieprawdziwe dane podane przez konkurencję. (więcej poniżej) Zamów Newsletter Wirtualnemedia.plwersja bezpłatna - wysyłany codziennie do 7.00 - aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy- informacje o konkursach- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.W opublikowanej dzisiaj w serwisach elektronicznych notce dotyczącej nowej zawartości tygodnika Przyjaciółka czytamy ze zdziwieniem, że, po raz kolejny, w segmencie tygodników kobiecych , pozbawiono nas pozycji lidera. Dowiadujemy się bowiem, że tygodnik Przyjaciółka jest " najlepiej sprzedającym się tygodnikiem kobiecym", podczas gdy z danych ZKDP wynika jasno i wyraźnie, że pierwsze miejsce w segmencie tygodników kobiecych zajmuje Życie na gorąco. Dane mówią jasno: sprzedaż ŻNG wyniosła w maju 2003 - 663 034 (ZKDP), Przyjaciółki -- 559 085 (ZKDP) , różnica jest więc znaczna i jednoznaczna. Średnia sprzedaż (także dane ZKDP) w okresie styczeń-maj 2003 to, w naszym przypadku - 658 681 egz.! Ostatnie potwierdzone dane sprzedaży "Życia na Gorąco" to średnia za lipiec 2003 (5 wydań) - 685 tys. (Dane Wydawcy) Mamy nadzieję, że brak wzmianki o tygodniku Życie na gorąco w notce o Przyjaciółce wynika jedynie z przeoczenia, bo nie sposób sądzić chyba, że jego istnienie i wysoka pozycja na rynku pozostają dla Edipresse tajemnicą" - informuje Bauer.

Kto następny? Zapraszamy do komentowania za pomocą opcji "dodaj komentarz".











