„be stereo - not stereotype” w kampanii Stereo.pl

Pod hasłem „be stereo - not stereotype” trwa wizerunkowa kampania reklamowa sklepu internetowego Stereo.pl. Jej kreację przygotowała agencja Walk The Line.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa sklepu internetowego Stereo.pl ma na celu podniesienie świadomości jego marki. Akcja rozpoczęła się w momencie, kiedy w ofercie sklepu obok dostępnej już wcześniej muzyki pojawiły się filmy, książki, kosmetyki oraz gry i akcesoria komputerowe

grafika

W kampanii - skierowanej do wszystkich osób młodych duchem - wykorzystywane są przekazy pod hasłem „be stereo - not stereotype”. Mają one podkreślać, że Stereo.pl oferuje możliwość zaspokajania potrzeb intelektualnych, bez konieczności ograniczania się do rozwiązań powielanych przez innych i postrzeganych powszechnie jako mainstreamowe. 

grafika

Kampania - której kreację przygotowała agencja Walk The Line - jest realizowana zarówno w mediach elektronicznych, jak i tradycyjnych. Akcja potrwa do końca marca przyszłego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"