Berry Fish Ltd. – nowa agencja marketingu internetowego w Polsce

Londyńska agencja marketingu internetowego, Berry Fish Ltd. – rozpoczęła działalność w Polsce. Firma specjalizuje się w tworzeniu skutecznych strategii wejścia na rynki zagraniczne za pośrednictwem Internetu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Polski oddział Timgu wyodrębnił się i rozpoczął działalność jako niezależna agencja pod nową nazwą – Berry Fish. Zespół  Berry Fish Ltd. tworzą eksperci posiadający wieloletnie doświadczenie w pracy na rynkach Europy i Azji, specjalizujący się w doradztwie, doborze i implementacji efektywnych strategii wejścia na rynki międzynarodowe przy wykorzystaniu takich narzędzi jak: Google AdWords, Google Analytics, Market Finder.

Reklama w internecie za granicą 

Berry Fish Ltd. jest firmą globalną, która dzięki faktycznej znajomości rynków zagranicznych efektywnie działa lokalnie. Agencja pomaga Klientom na każdym etapie procesu wchodzenia na wybrany rynek: od badania potencjału rynku dla danej firmy, pomocy w negocjacjach, tłumaczeniach, poprzez budowę dedykowanego serwisu internetowego, jego promocję i pozycjonowanie w zagranicznych wyszukiwarkach aż po zaawansowaną analitykę i raporty. Oferta agencji jest skierowana głównie do przedsiębiorstw produkcyjnych z sektora MŚP eksportujących lub planujących eksport swoich produktów lub usług za granicę. 

Doradztwo i szkolenia dla firm

W ramach swojej misji edukacyjnej, Berry Fish aktywnie rozwija partnerstwo z ośrodkami edukacji i centrami wiedzy takimi jak Enterprise Europe Network,  Wrocławskie Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej. W tym roku specjaliści Berry Fish nawiązali też współpracę z Forum Młodych Lewiatan przy projekcie „Światowy Tydzień Przedsiębiorczości”. Berry Fish organizauje cykliczne warsztaty dla przedsiębiorców z narzędzi marketingu internetowego.  

„Potencjał eksportowy polskich firm rośnie bardzo szybko - mówi Marcin Stojak, CEO i współzałożyciel Berry Fish. „Obserwuję ogromne zapotrzebowanie na prawdziwą ekspertyzę ludzi i firm które faktycznie działają na zagranicznych rynkach, mają praktyczne doświadczenie i wiedzę na temat  specyfiki i funkcjonowania danego rynku. Nasi specjaliści pracowali zarówno dla największych światowych marek jak i dla średniej wielkości przedsiębiorstw stawiających pierwsze kroki na zagranicznych rynkach. Aktywnie współpracujemy z instytucjami badawczymi, edukacyjnymi oraz izbami handlowymi w Europie i Azji. Oferujemy unikalne na polskim rynku, całościowe rozwiązania dotyczące wejścia na rynki zagraniczne. Nasza wiedza i międzynarodowe doświadczenie w połączeniu z narzędziami analitycznymi i internetowymi pozwalają nam tworzyć najefektywniejsze strategie zaistnienia z sukcesem na światowych rynkach” – przekonuje Marcin Stojak z Berry Fish.

  

 *          *          *

Berry Fish Ltd. to międzynarodowy zespół ekspertów, który pomaga klientom w efektywnym wchodzeniu na rynki międzynarodowe za pośrednictwem Internetu. Berry Fish tworzą specjaliści posiadający faktyczne, wieloletnie doświadczenie w pracy na rynkach Europy Zachodniej, Skandynawii, Azji i USA, biegli w stosowaniu narzędzi Google takich jak Google AdWords, Analytics, Market Finder. Berry Fish oferuje system doradztwa i szkoleń dla przedsiębiorców z sektora MŚP współpracując z inicjatywami Wrocławskiego Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej, Enterprise Europe Network czy Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Firma ma biura w Londynie i Warszawie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"