Zadania postawione przez Śnieżkę były skoncentrowane na stworzeniu nastroju w domowych wnętrzach, poprzez wykorzystanie nowej kolekcji farb, których kolory inspirowane są barwami pochodzącymi z natury. Zgodnie z koncepcją filmu stworzonego przez Betlej&Partners filmowa rodzina maluje wnętrza doznając wspólnej radości. To ma być po prostu sympatyczne i kochane, bez nienaturalnych udziwnień. Postawiliśmy na prowadzenie narracji przez samą naturę – motyl radośnie wiedzie nas przez krajobrazy i wnętrza mieszkania. To opowieść, którą konsument zaakceptuje, bo ją zna. – Jarosław Betlej, założyciel Grupy Komunikacyjnej Betlej&Partners.
Spoty zrealizowane przez Betlej&Partners są właśnie adaptowane na rynki Białorusi, Ukrainy i Mołdawii, a zostały stworzone w wersjach 30, 15 i 8 sekundowych. Emisje rozpoczęła się 25 maja w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.












