Biuro Podróży Reklamy przygotuje dla Austria.info kampanię regionu Serfaus-Fiss-Ladis

Agencja Biuro Podróży Reklamy podjęła współpracę z Austria.info. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie kampanii promującej austriacki region turystyczny Serfaus-Fiss-Ladis wśród polskich użytkowników internetu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Austria.info – oddział Österreich Werbung – działa na rynku polskim od 20 lat (wcześniej pod nazwą Austriacki Ośrodek Informacji Turystycznej) jako agencja zajmująca się promocją Austrii i turystyki tego kraju na terenie Polski. W obecnej kampanii promocyjnej regionu Serfauss-Fiss-Ladis, Biuro Podróży Reklamy zajmie się częścią online’ową. Agencja stworzyła kreacje, zaplanowała również kanały komunikacji digital.

„Region Serfaus-Fiss-Ladis położony jest wśród przepięknych, alpejskich krajobrazów na wysokości 1200-1400 metrów, na płaskowyżu nad tyrolską doliną rzeki Inn. Ponad 2000 godzin nasłonecznienia w roku sprawia, że Serfaus, Fiss i Ladis są najbardziej pogodnymi miejscowościami w Tyrolu. W zimie do dyspozycji jest tutaj codziennie 212 km nartostrad aż do wysokości 2820 m. Pokrywa śnieżna utrzymuje się zawsze do samej wiosny. Zależy nam na tym, żeby polscy narciarze i snowboarderzy mogli dowiedzieć się więcej o tym niezwykłym regionie. Wybraliśmy agencję Biuro Podróży Reklamy ze względu na jej duże doświadczenie, zarówno w obszarze social media marketingu i GDN a także z uwagi na wcześniejszą udaną i efektywną współpracę. Mamy nadzieję, że dzięki odpowiedniej strategii reklamowej i dobrym kreacjom nasza kampania dotrze do rodzin, które mogą być zainteresowane spędzeniem czasu w tym wspaniałym regionie.” – opowiada Anna Piwnik z agencji Austria.info.

Kampania zostanie przeprowadzona podczas sezonu zimowego listopad 2014 – luty 2015 i będzie koncertowała się na ekspozycji regionu narciarskiego. Skierowana będzie przede wszystkim do rodzin zainteresowanych wypoczynkiem zimowym, połączonym z uprawianiem narciarstwa w Alpach austriackich. W kampanii wykorzystane zostaną narzędzia takie jak: SEM – linki sponsorowane, reklama kontekstowa, reklama banerowa, remarketing, reklama mobilna oraz reklama w serwisie YouTube. Jedną z form reklamowych będzie też spot video www.youtube.com/watch?v=AnRiU5aviog, który docelowo znajduje się na oficjalnym kanale Serfaus-Fiss-Ladis www.youtube.com/user/serfausfissladis1.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"