W konkursie może wziąć udział każda osoba prowadząca bloga kulinarnego. Oprócz dodania treści przepisu, należy podać jego składniki oraz adres swojego bloga. Jednym z warunków uczestnictwa jest udostępnienie wpisu na blogu bądź fan page’u, co jednocześnie zwiększa szansę na wygraną, bowiem jednym z czynników branych przez jury pod uwagę, jest ilość zebranych głosów. Każdy przepis znajdujący się w bazie aplikacji konkursowej, zostanie dodatkowo opublikowany na stronie herbacianesmaki.pl czyli platformie internetowej, zrzeszającej miłośników i herbaty, i smacznej kuchni.
– Innowacyjność przedsięwzięcia herbacianesmaki.pl polega na przedstawieniu drugiego – często niedocenianego – oblicza herbaty. Nie wszyscy wiedzą, ale ten zwykle traktowany jako gorący napór napar z powodzeniem może być stosowany jako przyprawa czy baza w gotowaniu, pieczeniu, smażeniu, wędzeniu oraz marynowaniu – tłumaczy Dominika Chłopicka, Social Media Manager GRUPA 365 NET. – Blogerzy doskonale wychwycili ten trend. Przyszedł czas, aby zebrać wszystkie pomysły w jednym miejscu i nagrodzić te najbardziej kreatywne .

Nagrodą za najlepszy przepis zainspirowany nowymi smakami herbat (TEEKANNE Magic Apple, TEEKANNE Mint & Honey, TEEKANNE Ginger & Lemon, TEEKANNE Green Tea Cranberry – Raspberry oraz TEEKANNE Nero) jest zestaw garnków ze stali nierdzewnej firmy Philipiak, sygnowany nazwiskiem znanej osobowości w świecie kulinariów – Karola Okrasy. Dwóch zwycięzców pierwszego etapu konkursu zostanie zaproszonych na Wielki Finał BlogerChefa, który odbędzie 22-23 czerwca w Hotelu Columna Medica**** w Łasku k/Łodzi. Wezmą tam oni udział w konkursie deserowym, w którym do wygrania będzie roczny zestaw herbaty TEEKANNE.
– Chcielibyśmy, aby z Pikniku kulinarnego BlogerChefa każdy z gości przywiózł ze sobą bogactwo nowych doświadczeń kulinarnych. Dlatego zależy nam na pokazywaniu ciekawych połączeń smaków, niebanalnych rozwiązań i zastosowań produktów. Stąd pomysł konkursu na deser z herbatą, realizowany z marką TEEKANNE – wyjaśnia organizatorka Wielkiego Finału BlogerChefa, Katarzyna Szatkowska. – Zadaniem uczestników będzie stworzenie orzeźwiającego letniego deseru na bazie jednej z 6-ciu nowych herbat TEEKANNE.

Konkurs „Herbaciane Smaki” składa się z dwóch etapów. Pierwszy trwa od 9 do 21 czerwca i wyłoni 10 najlepszych przepisów, które wezmą udział w walce o nagrodę główną, czyli zestaw IDisegno marki Philipiak i nagrodę specjalną – całoroczny zapas wielosmakowych herbat i herbatek marki TEEKANNE. Oprócz tego, codziennie do zdobycia są zestawy-niespodzianki również sponsorowane przez TEEKANNE.
Aplikację „Bloguj, gotuj i wygrywaj! Odkrywaj herbaciane smaki z marką TEEKANNE!” można znaleźć na oficjalnym fan page’u TEEKANNE Polska (facebook.com/herbatateekanne) lub pod bezpośrednim adresem: https://www.facebook.com/herbatateekanne/app_599192936771515. Za realizację aplikacji oraz projekt herbacianesmaki.pl odpowiada GRUPA 365 NET.
GRUPA 365 NET
to innowacyjna agencja działająca w obszarze cross-marketingu zintegrowanego wpieranego najnowszymi osiągnięciami technologii w dziedzinie komunikacji PR.Proponujemy kompleksową obsługę 360 oraz doradztwo w obszarze strategii reklamy, marketingu, promocji i PR. Jesteśmy ekspertami działań online w sieci Internet - gdzie rozwijamy projekty o silnym potencjalne komercjalizacji.

NR1WINTERNECIE.pl
to nasz adres www i miejsce, o które zabiegamy dla naszych klientów.
Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl
http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net











