„Bloomberg Businessweek Polska” z listą TOP 20 polskich menedżerów

Najnowszy numer „Bloomberg Businessweek Polska” ukazał się z dodatkiem specjalnym pt.:  „TOP 20. Najlepsi menedżerowie na czas kryzysu”.  W dodatku – 20 nazwisk prezesów polskich firm, które mimo spowolnienia gospodarki rozwijają skrzydła.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Lista powstała na podstawie sondażu, w którym głosowali doświadczeni menedżerowie i obserwatorzy rynku z różnych branż, i przynosi próbę odpowiedzi na pytanie, jakimi cechami powinien się wyróżniać najlepszy menedżer, najlepszy na czas kryzysu. A musi mieć tych cech sporo. Powinien być odważny, by nie ulegał ogólnej panice i stawiał czoła przeciwnościom. Rzeczowy, by podejmował szybkie i konkretne decyzje w najtrudniejszych momentach. Odporny i zdystansowany w sytuacjach na pograniczu paniki oraz szybko reagujący w chwilach mogących oddziaływać destrukcyjnie i powodować w zespole momenty zwątpienia i bezradności. Charyzmatyczny, by pociągnąć za sobą ludzi.

Którzy z polskich menedżerów dysponują takimi cechami?

Na liście TOP 20 „Bloomberg Businessweek Polska”, w kolejności alfabetycznej, znaleźli się:

Wojciech Balczun – PKP Cargo

Jørgen Bang-Jensen – Play (P4)

Norbert Biedrzycki – Sygnity

Krzysztof Bobrowski – OSG Records Management Group

Marek Cywiński – Kapsch Telematic Services

Zbigniew Jagiełło – PKO BP

Krzysztof Kalicki – Deutsche Bank Polska

Andrzej Klesyk – PZU

Piotr Krupa – KRUK

Dominik Libicki – Cyfrowy Polsat

Leszek Niemycki – Deutsche Bank PBC

Paweł Olechnowicz – Lotos

Maciej Owczarek – ENEA

Artur Radwan – Koleje Mazowieckie

Miroslav Rakowski – T-Mobile

Sławomir Sikora – Citi Handlowy

Ludwik Sobolewski – GPW

Cezary Stypułkowski – BRE Bank

Herbert Wirth – KGHM

Maciej Witucki – Orange Polska.

Jak sami liderzy oceniają swoją pozycję i czas, w którym muszą się mierzyć z wyzwaniami rynku? W czasie kryzysu uczestnikom rynku bardzo szybko wystawiane są oceny. Rynek weryfikuje decyzje i kroki podejmowane przez przedsiębiorstwa – mówi w rozmowie z „BBWP” Piotr Krupa, prezes KRUK SA. Są firmy, które potrafią oprzeć się kryzysowi, a nawet na nim zyskać. Podobnie jest z liderami: jedni upatrują w tym swojej szansy, inni ponoszą klęskę – dodaje z kolei Maciej Owczarek, prezes zarządu Enei. W dodatku – komentarze najlepszych menadżerów oraz tych, którzy ich wybrali.

Redaktorem prowadzącym dodatku jest Rita Schultz, dyrektor wykonawcza ds. wydawniczych „BBWP”.

Nowy numer „Bloomberg Businessweek Polska” z dodatkiem „TOP 20. Najlepsi menedżerowie na czas kryzysu” jest dostępny w sprzedaży od poniedziałku, 9 lipca.

„Bloomberg Businessweek Polska” to polska edycja jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie. Ukazuje się od września 2011 r. Jego wydawcą jest Point Group Business Unit, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Magazyn jest wydawany na licencji Bloomberg L.P., wydawcy „Bloomberg Businessweek”. To pierwsza międzynarodowa licencja od czasu przejęcia magazynu „Businessweek” przez Bloomberg w 2009 roku. Od sierpnia redaktorem naczelnym „BBWP” będzie Cezary Szymanek.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"