Bluzki i T-shirty z nadrukami młodych projektantek w sieci Biedronka

Od 1 czerwca w sklepach sieci Biedronka w sprzedaży dostępne są bluzki i T‑shirty z modnymi nadrukami dla kobiet i dla mężczyzn uszyte w polskich szwalniach. Autorkami nadruków są laureatki trzeciej edycji konkursu „Młodzi projektanci dla Biedronki“ - studentki Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Bluzki oraz T-shirty są propozycją Biedronki i studentów ASP w Łodzi na wakacyjną stylizację. Po raz pierwszy studenci biorący udział w konkursie „Młodzi projektanci dla Biedronki“ zmierzyli się z projektami dla mężczyzn. Efektem ich pracy są oryginalne nadruki na T-shirtach w kolorze szarym i czarnym. Na bluzkach dla kobiet znalazły się subtelne wzory inspirowane naturą i sztuką tatuażu. Autorkami zwycięskich nadruków są: Marta Szatan, Ewelina Jastrzębska, Maja Bączyńska i Sandra Płokarz.

Wszystkie ubrania zostały uszyte w polskich szwalniach na terenie województwa łódzkiego. Zrobiono je z lekkiej bawełny, która sprawdzi się podczas wysokich temperatur w letnie dni. Bluzki i T-shirty dostępne są wyłącznie w sklepach sieci Biedronka w cenie 34,99 zł w rozmiarach S-XL (projekty Mai Bączyńskiej i Sandry Płokarz dla kobiet) oraz M-XXL (projekty Marty Szatan i Eweliny Jastrzębskiej dla mężczyzn).

Konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki“ jest prowadzony przez sieć sklepów Biedronka przy wsparciu merytorycznym Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi od 2013 roku. W poprzednich edycjach studenci Katedry Ubioru zaprojektowali sukienki i tuniki oraz bluzki o charakterze wieczorowym, które sprzedały się w liczbie blisko 40 tys. egzemplarzy.

Celem konkursu jest wsparcie młodych, uzdolnionych projektantów w rozwoju ich kariery zawodowej. Studenci mają okazję skonfrontować swoje pomysły z potrzebami rynku, a sieć sklepów Biedronka wzbogacić ofertę o atrakcyjny produkt skierowany do wszystkich klientów. Biedronka wspiera także edukację studentów poprzez finansowanie dostępu do największej, światowej platformy analizującej trendy m.in. w modzie czy architekturze: Worth Global Style Network*.

*Archiwum i źródło wiedzy dla projektantów związanych z grafiką użytkową, wyposażeniem wnętrz, architekturą wnętrz, branżą tekstylno-odzieżową i fotografią. Szczególną dziedziną działalności WGSN jest promocja młodych projektantów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online