Bosch znów promowany „50 zmywarkami na 50 lat” (wideo)

Wystartowała druga odsłona kampanii „50 zmywarek na 50 lat” promującej zmywarki marki Bosch (produkowane przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Insignia, 3M Projekt, Havas i ZenithOptimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Bosch znów promowany „50 zmywarkami na 50 lat” (wideo)

Kampania jest oparta na konkursie, w którym każdy nabywca zmywarki Bosch może zarejestrować zakup na stronie eksperci-od-zmywarek.pl i odpowiedzieć na pytanie: „Jak zmywarka Bosch zmieniła Twoje życie?”. 50 autorów odpowiedzi wygra zwrot ceny kupionej zmywarki. Akcja ruszyła z początkiem września i potrwa do końca października.

Ponadto w czasie kampanii do każdej kupionej zmywarki Bosch dodawany jest zapas środków czyszczących Finish Quantum Lemon.

Promocję wspierają spot telewizyjny i materiały POS.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje Insignia i 3M Projekt oraz domy mediowe Havas i ZenithOptimedia

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Digital Network bez zaliczki dla inwestorów. Tyle zarobiła przed kupnem Braughman Group

Digital Network bez zaliczki dla inwestorów. Tyle zarobiła przed kupnem Braughman Group

Mikołajkowy Blok Reklamowy znów w Polsacie. W spocie "dźwięk Świąt"

Mikołajkowy Blok Reklamowy znów w Polsacie. W spocie "dźwięk Świąt"

Nowy dziennikarz w PAP. To były naczelny agencji ISBnews

Nowy dziennikarz w PAP. To były naczelny agencji ISBnews

Szybka zbiórka PRZEkanału. W miesiąc przekroczyli cel

Szybka zbiórka PRZEkanału. W miesiąc przekroczyli cel

Filmweb stawia na social media – nowa struktura, nowi liderzy, nowa oferta
Materiał reklamowy

Filmweb stawia na social media – nowa struktura, nowi liderzy, nowa oferta

Operator związany z Play i UPC Polska znów poszerzył zasięg

Operator związany z Play i UPC Polska znów poszerzył zasięg