BP reklamuje paliwa z technologią Active (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa stacji paliwowych BP promująca nowe paliwa z technologią Active. Akcję przygotowały firmy Ogilvy & Mather i Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
BP reklamuje paliwa z technologią Active (wideo)

W spocie starsze paliwo spowalniające samochód jest symbolizowane przez oplatającą go neonową kotwicę. Na stacji BP te sytuację wyjaśnia zielone światełko symbolizujące markę BP. Po zatankowaniu paliwa światełko rozbija neonową kotwicę.

Kampania podkreśla, że paliwa BP z technologią Active usuwają zanieczyszczenia z silnika i zapobiegają ich ponownemu gromadzeniu.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 20 kwietnia w telewizji, kinach, radiu, prasie, internecie, na outdoorze oraz na samych stacjach BP (materiały POS).

Globalną kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy & Mather UK, a adaptacją na nasz rynek zajęła się Ogilvy & Mather Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela