BPH TFI: Zbuduj zysk na solidnym gruncie

Agencja Reklamowa S4 przygotowała wspólnie z BPH TowarzystwoFunduszy Inwestycyjnych SA kampanię ogólnopolską promującą FunduszBPH FIO Nieruchomości Europy Wschodzącej.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Będzie ona trwała ponad miesiąc obejmując telewizję, prasęogólnopolską, Internet, marketing bezpośredni oraz materiałyPOS. Po stronie BPH TFI osobą odpowiedzialną za przebieg kampanii jestMarcin Bednarek - Członek Zarządu i Wojciech Bablok - MarketingManager.

Za jej przygotowanie ze strony Agencji Reklamowej S4odpowiadają: Agnieszka Cachro - group account manager, MonikaSkalska - senior account executive, Marcin Samek - senior strategicplanner, Dariusz Chwierut - creative group head oraz WojciechPapuziński - copywriter.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji