Brak entuzjazmu dla odtwarzaczy Blu-ray

Zaledwie 9 procent konsumentów planuje zakup odtwarzacza Blu-ray wciągu najbliższych dwunastu miesięcy.

km
km
Udostępnij artykuł:

Przeprowadzone w kwietniu przez firmę Harris Interactivebadanie, w którym udział wzięło 2529 dorosłych Amerykanów,pokazuje, że pomimo końca tzw. "wojny formatów", konsumenci wciążnie wykazują większego entuzjazmu dla urządzeń obsługującychzwycięską technologię Blu-ray - informuje serwis TechWeb.

Jedynie 4 procent respondentów przyznało, że posiada obecniestacjonarny odtwarzacz Blu-ray, a 5 procent ma konsolę do gierwideo Sony PlayStation 3, która ma standardowo wbudowany napędBlu-ray.

Badanie pokazało również, że Około 70 procent respondentów wie otym, że Blu-ray pokonał w "wojnie formatów" konkurencyjnątechnologię HD DVD, a prawie 1/4 z tych osób stwierdziła, żeczekała tutaj na ostateczne rozstrzygnięcie zanim zdecyduje się nazakup odtwarzacza HD, jednak do końca kwietnia nie zrobiłatego.

Według Harris Interactive, główne przyczyny takiego podejścia towysokie ceny odtwarzaczy Blu-ray oraz zadowolenie z jakościoferowanej przez odtwarzacze DVD, które posiada 87 procentrespondentów.

źródło: TechWeb

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu