BrandOxygen obsługuje w social mediach The ballOn

Agencja BrandOxygen nawiązała współpracę ze sportową marką premium The BallOn.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy, agencja zajmuje się opracowaniem strategii działań w social mediach i prowadzeniem profili na Facebooku i Instagramie marki The ballOn i platformy TurboFreestyler.com.

Strony nie podają szczegółów podpisanej umowy.

The ballOn to marka premium, kierowana do osób, dla których piłka nożna jest stylem życia. Jej ambasadorem jest Krzysztof Golonka, prowadzący kanał „Trenuj z Krzychem”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe