„Posiadamy bogate doświadczenie w tworzeniu projektów identyfikacji wizualnych dotyczących zarówno poszczególnych marek jak i korporacji. Rebranding marek należących do THEA Laboratoires jest jednak dla nas sporym wyzwaniem ze względu na globalny charakter tego procesu. Firma THEA jest obecna w 70 krajach na całym świecie. W ramach projektu przygotowaliśmy brand book oraz kompleksowy system identyfikacji wizualnej, który obecnie wdrażamy wspólnie z centralą firmy we Francji.” – powiedziała Karolina Osuch, Managing Director w agencji Brands Alive.
THEA Laboratoires posiada w swoim portfolio wyłącznie produkty okulistyczne (leki przeciwjaskrowe, przeciwzapalne, przeciwalergiczne, sztuczne łzy, itp.). Jednym z nich jest Nutrof Total, suplement diety wspierający wzrok. Agencja Brands Alive była odpowiedzialna za przygotowanie rozwiązań kreatywnych w postaci Key Visuala i master banerów dla kampanii marki tego produktu na polskim rynku.

„Tworzenie konceptów kreatywnych dla marek farmaceutycznych to niełatwe zadanie. Z jednej strony naszym celem było przygotowanie kampanii o najlepszym współczynniku kreatywności, ale jednocześnie spora część naszych pomysłów po prostu nie miała szans na realizację. Często na przeszkodzie staje tutaj bowiem litera prawa i wysokie ryzyko zbyt dosłownego traktowania przekazu, które jest bardzo charakterystyczne dla tej branży. Myślę, że w przypadku kampanii dla Nutrof Total udało nam się uzyskać złoty środek. Przeprowadzone przed uruchomieniem kampanii testy online potwierdziły, że nasza kreacja angażuje uwagę konsumentów.” – powiedziała Anna Seroczyńska, Dyrektor Kreatywny Brands Alive.
„Ze względu na suplementacyjny charakter tego produktu w kampanii zależało nam na pokazaniu, że Nutrof Total stanowi znakomite rozwiązanie dla osób, które jeszcze nie są pacjentami okulistycznymi, ale zdają sobie sprawę z konieczności wsparcia widzenia i profilaktyki. Dlatego przygotowaliśmy kampanię kreatywną, która zwróciła uwagę na zagadnienie jakości widzenia”. - dodaje Karolina Osuch.

Kampania obejmowała działania w Internecie oraz spoty radiowe. Marka Nutrof Total jest dostępna od 2004 roku.











