Zadaniem Agencji było tworzenie filozofii prezentacji oferty BRE Banku, w tym systemu identyfikacji wizualnej, która będzie prezentowała BRE Bank w akcydensach i materiałach BTL dla klientów korporacyjnych oraz klientów Private Banking.
"Zależało nam na tym, żeby odwołać się do tradycji BRE Banku i podkreślić jego wyjątkowe wartości związane z obsługą prestiżowych klientów, ale jednocześnie chcieliśmy pokazać coś nowego, co wpływałoby na odświeżenie jego wizerunku" - powiedział Michał Kwiatkowski, Project Director w "Czteryczwarte".
"Materiały dla klientów korporacyjnych zawierają nową misję, w myśl której BRE Bank ma stać się najlepszą instytucją finansową dla wymagających Klientów korporacyjnych, zarówno z punktu widzenia Klientów, inwestorów i otoczenia, a także pracowników Banku.Zależało nam, aby projekty były atrakcyjne wizualnie i przyciągały uwagę. Klienci sygnalizowali, że dotychczasowa korespondencja z banku była standardowa. Mam nadzieję, że poprzez umiejscowienie na nowych materiałach wartości wyróżniających BRE Bank na tle konkurencji, zachęcą one Klientów do bliższego zapoznania się z ofertą całej Grupy BRE Banku. Przeprowadziliśmy badania wśród Klientów, które pokazały, że nowy element graficzny (wariacja logo BRE Banku), jest oceniany jako atrakcyjny ze względu na wrażenie trójwymiarowości. Kojarzy się z kulą ziemską, sugerując szeroką ofertę i stabilność banku oraz międzynarodową skalę działania. Dodaje także dynamizmu - utożsamiając bank z rozmachem, szybkością działania i innowacyjnością." - dodaje Szymon Midera - Wicedyrektor Departamentu Marketingu BRE Banku.

W efekcie powstała linia, która w nowatorski sposób prezentuje BRE Bank. Główne wartości komunikowane w materiałach to:- najlepsza instytucja finansowa dla wymagających klientów korporacyjnych, - najlepszy bank z punktu widzenia inwestorów i otoczenia biznesowego- Bank posiadający najlepszych doradców,- partnerstwo i najwyższy poziom doradztwa w relacjach z klientami jako wyróżnik przewagi konkurencyjnej- innowacyjne rozwiązania bankowości korporacyjnej tworzące maksymalną wartość dodaną dla docelowej grupy klientów.- wyrafinowane rozwiązania na rynkach finansowych, produkty "szyte na miarę". - stosowanie unikalnych rozwiązań i najbardziej nowoczesnych technologii w dziedzinie bankowości,- Bank, świadomy swojej odpowiedzialności społecznej wynikającej z pozycji rynkowej, wysokiej renomy i reputacji.

Po wygraniu konkursu agencja reklamowa "Czteryczwarte" zajęła się opracowaniem szeregu materiałów reklamowych, a także księgi znaku.











