Budimex Nieruchomości z nowym wizerunkiem

Budimex Nieruchomości wprowadza nowy wizerunek oparty na claimie „Dotrzymane obietnice”. Rebranding spółki przygotowała agencja San Markos.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowy wizerunek Budimeksu Nieruchomości opiera się na zaufaniu i bezpieczeństwie. Identyfikację spółki wyznacza claim „Dotrzymane obietnice”, który podkreśla te wartości i ma pozytywnie wyróżniać firmę na polskim rynku deweloperskim.

Rebranding Budimeksu Nieruchomości realizuje agencja reklamowa San Markos, która zajęła się dla spółki adaptacją corporate identity i architektury brandu, stworzyła podręcznik marketingowy oraz przygotowała materiały do komunikacji tej zmiany. Agencja zdobyła to zlecenie w ramach kontynuacji wcześniejszej współpracy z Budimeksen Nieruchomości.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele