Burger King na nowych reklamach nie umieszcza zdjęć produktów

Fastfoodowa sieć Burger King wymyśliła kreatywny sposób na promocję. Na nowych grafikach zrezygnowano z pokazywania produktów marki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Burger King na nowych reklamach nie umieszcza zdjęć produktów

Znana z wielu oryginalnych akcji marketingowych marka Burger King ponownie zaskakuje w nowej kampanii przygotowanej w Niemczech.

Na billboardach fastood promuje trzy produkty - kanapkę Whopper, King's Beef i roślinnego Long Chickena wraz z ich cenami. Ale na plakatach nie ma żadnych zdjęć produktów, tylko duża pusta przestrzeń, w której powinny znajdować się wizualizacje jedzenia.

grafika

Burger King robi to oczywiście celowo - żeby pokazać klientom, ze kanapki są robione na bieżąco po dokonaniu zamówienia z najświeższych produktów. Koncept zakłada, że nie można pokazać jedzenia, gdyż nie zostało ono jeszcze przygotowane.

Kampanię "Not Made Yet" przygotowała agencja Grabarz & Partner, obsługująca Burger Kinga w Niemczech.

Burger King zmienia składy produktów

Burger King w swojej strategii marketingowej mocno stawia na promowanie składu serwowanych produktów - bez konserwantów. W ubiegłym roku w ramach kampanii "Keep It Real Meals" marka ogłosiła deklarację wykreślenia ponad 120 sztucznych składników z posiłków serwowanych w swoim menu.

Zmianę składów w swoim menu Burger King zasygnalizował w roku 2020 głośną kampanią "The Moldy Whooper". Ta swoista "antyreklama" pokazywała klatka po klatce proces psucia się i pokrywania pleśnią sztandarowej kanapki sieci - Whoopera. W ten sposób marka zakomunikowała, że posiłek nie zawiera konserwantów oraz sztucznych barwników i aromatów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"