Buzz Media dla Kato Labs

Agencja Buzz Media nawiązała współpracę z firmą farmaceutyczną Kato Labs, w ramach której zajmie się kompleksową obsługą w internecie preparatu wspomagającego oczyszczanie organizmu Jeliton.

km
km
Udostępnij artykuł:

Pierwszym elementem współpracy Buzz Media i Kato Labs było stworzenie nowej strony www marki Jeliton. Agencja ma również odpowiadać za działania związane z pozycjonowaniem (SEM, SEO), oraz stworzyć jej kanał na YouTubie oraz przeprowadzić skierowaną do kobiet kampanię typu pre-roll.

Ponadto zaplanowano działania związane z liderami opinii i blogerami, a także ePR, a w dopasowanych do grupy docelowej serwisach kobiecych mają się pojawić artykuły sponsorowane poruszające zagadnienia związane z perystaltyką jelit.

Agencja Buzz Media nawiązała współpracę z Kato Labs w wyniku rekomendacji.

Umowa została podpisana do końca br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji