Bzyczący słoń i kwakający lew w kampanii gdańskiego zoo

Na gdańskich przystankach tramwajowych i autobusowych zawisły plakaty Miejskiego Ogrodu Zoologicznego „Wybrzeża” z obrazkami zwierząt narysowanych przez dzieci. Mają one zachęcać do odwiedzania zoo.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bzyczący słoń i kwakający lew w kampanii gdańskiego zoo

W pierwszym etapie kampanii na 100 miejskich citylightach zobaczyć można było narysowane przez dzieci postacie zwierząt i dźwięki, jakie wydają. To bzyczący słoń, kwakający lew, miaucząca żyrafa mają nakłonić do odwiedzin zoo.

grafika

Wkrótce ruszy drugi etap kampanii, który obejmie internet. Organizatorzy kampanii na obecnym etapie nie zdradzają szczegółów zaplanowanych działań.

Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na edukacyjną rolę zoo oraz istotę interaktywnej nauki. Jednym z najważniejszych jej celów jest podkreślenie roli zoo jako eksperta i zachęcenie do jego odwiedzenia w sposób śmieszny, wywołujący uśmiech oraz refleksję.

grafika

Za koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja kreatywna Socialove z Gdańska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska