Cappy Lemon&Nada niestandardowo reklamuje się w telewizji(wideo)

W telewizji prowadzona jest niestandardowa kampania reklamowanapoju Cappy Lemon&Nada. Akcja obejmuje m.in. billboardysponsorskie oraz reklamy w zwiastunach seriali.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W niestandardowej kampanii telewizyjnej napoju CappyLemon&Nada wykorzystywane są m.in. spoty dostosowanekreatywnie do różnych miejsc bloków reklamowych w TVP1 i TVP2.Poszczególne filmiki stanowią żartobliwe komentarze do reakcjiwidzów na reklamy: spot emitowany jako pierwszy zawiera hasło "dokuchni&z powrotem", ten drugi - "przerwa&ulga", a trzeci -"cicho&sza". Z kolei billboardy sponsorskie prognozie pogody wTVN i Polsacie mają dwie wersje - "letnia&orzeźwiająca" i"kwaśna&mokra" - emitowane w zależności od tego, jaka aurazostanie zapowiedziana z programie. Ponadto po raz pierwszy whistorii polskiej telewizji marka promuje się w czasie zwiastunów -cytryna charakterystyczna dla Cappy Lemon&Nada zajmuje połowęekranu w czasie zapowiedzi seriali "CSI", "Wzór" i "24 godziny" wPolsacie.

- Zabawne i zaskakujące, a przy tym proste komunikaty emitowanew przyjazny dla konsumentów sposób doskonale podkreślają charaktermarki Cappy Lemon&Nada - uzasadnia tę kampanię Sebastian Wężyk,brand manager kategorii juice beverages w Coca - Cola PolandServices.Akcje przygotowały agencja reklamowa Lowe GGK i dom mediowyStarcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji