„CardPack – znacznie więcej niż Karta!” w kampanii Sodexo Motivation Solutions

Trwa kampania reklamowa Sodexo Motivation Solutions wspierająca wprowadzenie na rynek Card Pack - nowego narzędzia do zarządzania programami motywacyjnymi z wykorzystaniem kart przedpłaconych. Akcję pod hasłem „CardPack - znacznie więcej niż Karta!” przygotowały firmy Kropka Bordo, Mindshare, Webvariation i ConTrust.

km
km
Udostępnij artykuł:

Card Pack to połączenie karty przedpłaconej i zestawu dodatkowych narzędzi, mających znacząco podnosić jej efektywność jako narzędzia motywacyjnego. Produkt Sodexo umożliwia przygotowanie w oparciu o karty pre-paid programu motywacyjnego lub lojalnościowego, gdzie karta jest jednocześnie motywatorem, nośnikiem identyfikacji marki klienta oraz nagrodą, którą uczestnik akcji zdobywa realizując określone przez organizatora targety i zadania.

Wspierająca launch produktu kampania, która ruszyła w połowie maja i potrwa do połowy lipca br., obejmuje reklamy w prasie branżowej i internecie oraz działania public relations. Hasło „CardPack - znacznie więcej niż Karta!” ma na celu przekazanie firmom, że karty można wykorzystać ciekawiej, lepiej i bardziej efektywnie.

Layout reklamowy przedstawia opakowanie nowego produktu otoczone kolorowymi punktorami ilustrującymi najważniejsze funkcjonalności systemu - oparcie projektu na kartach przedpłaconych, możliwość przygotowania dedykowanej strony internetowej, utrzymanie stałej komunikacji z uczestnikami za pomocą modułu komunikacyjnego oraz dostęp do bieżących raportów i statystyk dzięki panelowi Manager’s Dashboard.

grafika

Przygotowane na potrzeby kampanii reklamy i advertoriale pojawiają się w prasie branżowej i opiniotwórczej. Dodatkowo w wybranych tytułach marketingowych (m.in. Brief i Marketing w Praktyce) zamieszczone zostaną rubryki eksperckie. Działania w internecie obejmują stronę typu include dedykowaną w pełni Card Pack'owi w portalu Marketing przy Kawie (głównym partner kampanii) oraz e-mailing i reklamy w ramach serwisu.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Kropka Bordo. Media plan opracował dom mediowy Mindshare. Kreacje internetowe i strona include zostały przygotowane przez agencję Webvariation. Działania public relations wspierające kampanię realizuje agencja ConTrust.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji