Carrefour Polska rozwija współpracę z Tchibo. Klienci napiją się świeżej kawy

Carrefour Polska inwestuje w rozwój segmentu food-to-go i rozszerza strategiczną współpracę z Tchibo Coffee Service Polska, spółką należącą do Grupy Tchibo. Klienci wybranych hipermarketów Carrefour w Polsce mogą skorzystać z oferty świeżo parzonej kawy przygotowywanej na miejscu w sklepie.

Rafał Badowski
Rafał Badowski
Udostępnij artykuł:
Carrefour Polska rozwija współpracę z Tchibo. Klienci napiją się świeżej kawy
Carrefour Polska rozszerza współpracę z Tchibo.

Rozszerzone partnerstwo obejmuje montaż kącików kawowych Tchibo w 40 hipermarketach Carrefour działających na polskim rynku. Obecnie sieć posiada w naszym kraju 95 sklepów w tym formacie.


Kąciki kawowe pojawią się w ramach stref "Bistro Smacznie", które oferują klientom możliwość zakupu produktów pierwszej potrzeby oraz dań 'food to go' bez konieczności wchodzenia na salę sprzedaży sklepu.

Partnerstwo jest rozwinięciem współpracy zapoczątkowanej w styczniu 2024 roku, kiedy to firmy rozpoczęły testowy montaż kącików kawowych w wybranych sklepach franczyzowych Carrefour Express. Obecnie działają one już w ponad 110 sklepach tego formatu w całej Polsce. Klienci mogą wybierać spośród kaw, herbat i dodatków, w tym syropów smakowych.

– W Carrefour Polska, wspólnie z naszymi dostawcami i partnerami biznesowymi, stale poszukujemy rozwiązań, które trwale podnoszą komfort i jakość doświadczeń zakupowych naszych klientów. Współpraca z Tchibo Coffee Service Polska to naturalny krok w kierunku dalszego rozwoju naszej współpracy w ramach oferty food-to-go oraz wzmacniania segmentu convenience w naszych hipermarketach, który w ostatnich latach dynamicznie rozwija się na polskim rynku – mówi Katarzyna Zaręba-Tremelet menedżer grupy kategorii produktowych - marka własna, projekty strategiczne w Carrefour Polska.

– Współpraca z Carrefour Polska to dla nas przykład partnerstwa opartego na wspólnej wizji: oferowania klientom nie tylko doskonałego smaku, ale też spójnego, przyjemnego doświadczenia kawowego w trakcie codziennych zakupów – dodaje Dawid Zawierucha, national key account manager w Tchibo Coffee Service Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat