Rozszerzone partnerstwo obejmuje montaż kącików kawowych Tchibo w 40 hipermarketach Carrefour działających na polskim rynku. Obecnie sieć posiada w naszym kraju 95 sklepów w tym formacie.
Kąciki kawowe pojawią się w ramach stref "Bistro Smacznie", które oferują klientom możliwość zakupu produktów pierwszej potrzeby oraz dań 'food to go' bez konieczności wchodzenia na salę sprzedaży sklepu.
Partnerstwo jest rozwinięciem współpracy zapoczątkowanej w styczniu 2024 roku, kiedy to firmy rozpoczęły testowy montaż kącików kawowych w wybranych sklepach franczyzowych Carrefour Express. Obecnie działają one już w ponad 110 sklepach tego formatu w całej Polsce. Klienci mogą wybierać spośród kaw, herbat i dodatków, w tym syropów smakowych.
– W Carrefour Polska, wspólnie z naszymi dostawcami i partnerami biznesowymi, stale poszukujemy rozwiązań, które trwale podnoszą komfort i jakość doświadczeń zakupowych naszych klientów. Współpraca z Tchibo Coffee Service Polska to naturalny krok w kierunku dalszego rozwoju naszej współpracy w ramach oferty food-to-go oraz wzmacniania segmentu convenience w naszych hipermarketach, który w ostatnich latach dynamicznie rozwija się na polskim rynku – mówi Katarzyna Zaręba-Tremelet menedżer grupy kategorii produktowych - marka własna, projekty strategiczne w Carrefour Polska.

– Współpraca z Carrefour Polska to dla nas przykład partnerstwa opartego na wspólnej wizji: oferowania klientom nie tylko doskonałego smaku, ale też spójnego, przyjemnego doświadczenia kawowego w trakcie codziennych zakupów – dodaje Dawid Zawierucha, national key account manager w Tchibo Coffee Service Polska.










