Carska Rosja reklamuje Rage Age

W prasie i na outdoorze trwa kampania reklamowa odzieży Rage Age. Akcję przygotował dział marketingu tej firmy we współpracy z Ad i Media.

km
km
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od początku października kampania odzieży Rage Age reklamuje jej jesienno-zimową kolekcję, nawiązującą stylistycznie do carskiej Rosji. Layouty wykorzystywane w kampanii są zainspirowane Erastem Pietrowiczem Fandorinem, bohaterem serii powieści Borisa Akunina o rosyjskim Sherlocku Holmesie. Akcja – zaplanowana do końca października – obejmuje prasę („Male Men”, „Fashion Magazine”, „CKM”, „Viva!”, „Viva! Moda”, „Forbes”, „Chic Magazine”, „Moda i Styl”, „Business in Poland”) oraz outdoor (backlighty i nośniki wielkoformatowe). Kreację kampanii – na podstawie zdjęć wykonanych przez Roberta Wolańskiego – i planowanie mediów na jej potrzeby przygotował dział marketingu Rage Age, a nośniki wielkoformatowe zakupiła firma Ad i Media.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji