Katarzyna Bujakiewicz, aktorka znana m.in. z serialu „Lekarze” (TVN), została ambasadorką marki Bakalland. W reklamach jako podróżniczka pokazuje konsumentom magiczny świat marki i zachęca ich do poznania go. Opowiada o różnych plantacjach, m.in. o Turcji, gdzie rosną morele i winogrona albo o USA gdzie pokazuje zbiory żurawiny. Współpraca aktorki z firmą ma charakter długoterminowy.
Michel Moran, szef kuchni i juror z programu „Masterchef” (TVN), reklamuje przekąski rybne i inne produkty marki Lisner. W jednej z reklam jako dostawca pizzy zamiast tej potrawy przywozi klientom przekąskę Śledzik na raz. Przekonuje ich, że z powodzeniem może ona zastąpić pizzę. Celem akcji jest reklamowanie produktów rybnych Lisnera jako potrawy świetnie nadającej się na kolację.
To nie pierwsza przygoda Morana z reklamą. Od dłuższego czasu występuje on jako gospodarz mini programu „Dordca smaku” w TVN, w którym pokazuje jak przygotować rozmaite potrawy z użyciem produktów marki Prymat.

Anna Starmach, jurorka programu „Masterchef” (TVN), pojawiła się w reklamach kawy Jacobs Kronung (Mondelez Polska). W jednej z reklam pomaga sąsiadce, która nie ma co podać gościom, przyrządzając w wersji mrożonej kawę rozpuszczalną tej marki. Podsumowuje to hasło „Baw się kawą”.
Zbigniew Bródka, panczenista i złoty medalista igrzysk olimpijskich w Soczi po tym, jak odniósł zwycięstwo na olimpiadzie zaczął pojawiać się w reklamach. Najpierw został twarzą Mleka Łowickiego (Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Łowicz). Potem można go było oglądać w reklamach golarek Zelmer (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Ostatnio sportowiec w roli strażaka wystąpił w kampanii społecznej Państwowej Straży Pożarnej pod hasłem „Nie dla czadu”.
Aktorka Małgorzata Socha, ostatnio znana m.in. z emitowanego w Polsacie serialu „Przyjaciółki” została ambasadorką marki wielozbożowych chipsów Sunbites (PepsiCo Poland). Wspólnie z grupą kobiet tańczyła do piosenki „Girls just want to have fun”, jedząc przy okazji te chipsy. Reklama przekonuje, że są one lekkie i pyszne, dzięki czemu można je jeść między posiłkami.

Bogusław Wołoszański, autor i gospodarz m.in. programu „Sensacje XX wieku”, pojawił się w reklamie promującej Liberty Ubezpieczenia. Reklamy z jego udziałem mają podkreślać takie zalety Liberty Ubezpieczeń jak wieloproduktowość, wielokanałowość, wysoka jakość świadczonych usług oraz transparentność i prostota oferty.
Wojciech Jagielski, dyrektor muzyczny Radia ZET, został twarzą marki kawy Nescafe Classic (Nestle Polska). W spocie Nescafé Classic relacjonował poranek swojej współpracowniczki, która po wypiciu tej kawy dzieli się dobrym nastrojem z napotkanymi osobami, także z nim samym w studiu radiowym. Hasło główne kampanii to „It all starts with a Nescafé”.
Aktorka Anna Dereszowska w minionym roku pojawiła się w reklamach trzech produktów. Najpierw wystąpiła u boku Kevina Spacey w reklamach banku BZ WBK. Potem zachęcała do prania ubrań w płynie Woolite Care (Reckitt Benckiser Polska), a ostatnio została ambasadorką marki Philips (Philips Polska). Przez rok będzie promować kobiece produkty do pielęgnacji ciała tej marki, m.in. produkty do stylizacji i pielęgnacji włosów, usuwania zbędnego owłosienia i pielęgnacji twarzy. Dereszowska w poprzednich latach reklamowała m.in. farby do włosów Palette (Schwarzkopf).

Restauratorka Magda Gessler, gospodyni programu „Kuchenne rewolucje” i jurorka w programie „Masterchef” (TVN), pojawiła się w reklamie tabletek do zmywarek i płynu do mycia naczyń Ludwik (Inco Veritas). Przekonywała w nim, że Ludwik jest tylko jeden. Nie była to jej pierwsza przygoda z reklamą. Wcześniej reklamowała preparat na wzdęcia Ulgix Wzdęcia Max (Hasco-Lek).
Małgorzata Rozenek, prowadząca program „Perfekcyjna Pani Domu” (TVN), ma za sobą udział w dwóch kampaniach reklamowych. W pierwszej połowie 2014 roku pojawiła się w reklamach produktów firmy Lakma Strefa - promowała m.in. Perlux oraz Sidolux. Jesienią Rozenek wystąpiła w reklamach stacji paliwowych BP wspierających akcję promocyjną związaną ze zbieraniem punktów za tankowanie paliwa.
Aktorka Magdalena Różczka została twarzą marki suplementu diety Hepatil Detox (Teva Operations Polska).W reklamach pokazywała, jak trudno w codziennych sytuacjach chronić organizm przed szkodliwymi toksynami. Kilka miesięcy wcześniej aktorka reklamowała też biżuterię Savicki. W poprzednich latach Różczka wystąpiła m.in. w reklamach Play (P4), Jacobs (Mondelez Polska).

Piosenkarka Ewelina Lisowska została bohaterką kampanii sieci marketów Media Expert. Zastąpiła w tej roli Dorotę „Dodę” Rabczewską. W okresie przed świętami Bożego Narodzenia oraz między nimi a Nowym Rokiem promowała niskie ceny w Media Expert.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/media-expert-ogranicza-reklamy-z-ewelina-lisowska-wsluchujemy-sie-w-krytyke ##
Trenerka Ewa Chodakowska została m.in. twarzą napoju izotonicznego Oshee Pink (Oshee Polska) przeznaczonego dla kobiet. Wcześniej wystąpiła w kilku reklamach marki Adidas - promowała m.in. antyperspirant „6 w 1” tej marki. Trenerka promowała też buty i damską odzież z linii Adidas Women.
Youtuber i prezenter telewizyjny Radosław Kotarski został ambasadorem Banku Millennium. Najpierw reklamował Konto 360 stopni, a w kolejnej odsłonie kampanii tego produktu pojawił się na wielbłądzie informując o 3 proc. na tym koncie.

Piotr Kucharski, kucharz znany z anteny TVN, został ambasadorem produktów marki Primavika. Jesienią 2014 roku promował marki Primavika i Primaeco, propagując m.in. zdrowy styl życia.
Wojciech Modest Amaro, restaurator znany z programów Polsatu „Top Chef” i „Hell's Kitchen-Piekielna Kuchnia” wystąpił u boku Macieja Nowaka w kampanii Ministerstwa Ochrony Środowiska promującej segergowanie śmieci.
Anna Lewandowska, sportsmenka i żona piłkarza Roberta Lewandowskiego wzięła w ub.r. udział w kilku kampaniach reklamowych. Była bohaterką kampanii marki Rexona (Unilever Polska). U boku męża Roberta Lewandowskiego pojawiła się też w reklamach T-Mobile - wspólnie promowali ofertę T-Mobile Usługi Bankowe oraz taryfy Jump!Z kolei we wrześniu 2014 roku promowała aktywność fizyczną w kampanii Ministerstwa Sportu i Turystyki „Stop zwolnieniom z WF”.

W ub.r. serię kampanii ze znanymi osobami odwiedzającymi jego punkt sprzedaży kontynuował Play. W styczniu w reklamach pojawili się członkowie kabaretu Mumio, wcześniej przez wiele lat promujący sieć Plus. Wiosną Formułę Play na Kartę zaczęli reklamować piosenkarze Margaret i Dawid Podsiadło, internet LTE - tenisiści Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz, a Formułę Rodzina 4.0 - aktorzy Anna Przybylska i Paweł Małaszyński, natomiast w ostatnich tygodniach zasięgi sieci reklamują skoczkowie narciarscy na czele z Kamilem Stochem.
Play stracił też jednak parę celebrytów na rzecz konkurencji - reklamujący tę sieć w połowie 2013 roku Marcin Prokop i Czesław Mozil wiosną ub.r. pojawili się w kampanii T-Mobile.
Od wiosny ub.r. taryfy Orange Yes i Orange na Kartę reklamuje Robert Górski, znany z Kabaretu Moralnego Niepokoju, w spotach wcielając się w rolę kioskarza.

Z kolei twarzami reklamowymi SmartDomu, wspólnego program promocyjnego Plusa, Cyfrowego Polsatu i Plus Banku, od lutego ub.r. są aktorzy Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.
Miniony rok był intensywny marketingowo dla najpopularniejszych polskich sportowców. Robert Lewandowski oprócz występów, m.in. u boku żony Anny, w kampaniach T-Mobile był polskim ambasadorem gry „FIFA 15”, a razem z innym piłkarzem Wojciechem Szczęsnym wziął udział w akcji społecznej „Wyloguj się do życia”.
Kamil Stoch w listopadzie i grudniu razem z innymi polskimi skoczkami wziął udział w akcji społecznej „Szlachetna Paczka”, a wiosną reklamował sponsorującą go wtedy markę odzieżową 4F.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/przez-kontuzje-kamil-stoch-bez-nowego-sponsora-na-kasku ##
Agnieszka Radwańska w pierwszej połowie ub.r. wystąpiła w pięciu dużych kampaniach marketingowych oprócz sprzętu domowego Amica, który reklamowała już wcześniej, oraz internetu LTE w Play, promowanego przez nią wspólnie z Jerzym Janowiczem, pojawiła się w spotach Vanquis Banku, razem z siostrą Urszulą reklamowała drogerie Dayli oraz została ambasadorką reklamową zegarków Rado.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/multi-reklamowa-agnieszka-radwanska-czy-marki-zyskaja-na-podobnych-spotach ##
Jerzy Janowicz w lutym ub.r. podpisał umowę reklamową z firmą ubezpieczeniową UNIQA, jednak po tym jak wiosną wywołał spore negatywne zamieszanie na konferencji prasowej po przegranym meczu, pierwsza duża kampania z jego udziałem została rozpoczęta dopiero w listopadzie.
Aktor Arkadiusz Jakubik wiosną ub.r. wystąpił u boku Kevina Spacey z jednym ze spotów BZ WBK oraz w kampanii reklamowej piwa Tyskie.
Jesienią w kampanii reklamowej sklepu internetowego Agito.pl wystąpił aktor Piotr Cyrwus (znany głównie z roli w serialu „Klan”), odgrywając „uosobienie przyjemności”.
Prezenter Telewizji Polsat Maciej Dowbor od listopada reklamuje elektryczne szczoteczki do zębów Oral-B. W poprzednich lata wspólnie z Joanną Koroniewską wystąpił w kilku kampaniach butów Wojas











