„Cenię sobie” zamiast Zosi w reklamach Ceneo.pl (wideo)

Porównywarka cenowa Ceneo.pl rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Cenię sobie”. Akcję, obejmującą internet i kina, przygotowała agencja Upside.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Cenię sobie” zamiast Zosi w reklamach Ceneo.pl (wideo)

Reklamy z kampanii podkreślają główne atrybuty Ceneo.pl, takie jak porównywanie cen milionów produktów ze sklepów internetowych oraz prezentowanie opinii o sprzedawcach i produktach (opinie są wystawiane przez użytkowników już po zakupach).

Kampania oprócz przekazów wizerunkowych będzie wspierać promocje takie jak Black Friday i Dzień Darmowej Wysyłki.

 

Akcja reklamowa potrwa do 26 grudnia. Obejmuje internet (m.in. platformy społecznościowe, serwisy VoD) oraz kina Helios i Multikino.

Za przygotowanie koncepcji kampanii i realizację reklamy odpowiadała agencja reklamowa Upside. Została wybrana przez Ceneo.pl w zamkniętym przetargu, nie podano ile i które inne agencje brały w nim udział.

Poprzednio bohaterką reklam Ceneo była Zosia, w ostatniej kampanii towarzyszyli jej bracia Komputerowcy. - Uznaliśmy, że po dwóch latach koncepcja z Zosią została wyczerpana. Nowa kampania to efekt strategii, którą przyjęliśmy dla naszych działań promocyjnych. Chcemy dotrzeć do jeszcze większej grupy młodych osób, którzy są istotną częścią naszej społeczności. Liczymy, że nowa kampania w połączeniu ze sprawdzonymi kanałami komunikacji pozwoli nam zwiększyć liczbę nowych użytkowników - argumentuje Dariusz Grabowski, dyrektor departamentu rozwoju produktu w Ceneo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"