Ceneo.pl w portfolio biura reklamy Gadu-Gadu

Biuro reklamy Gadu Gadu przejmuje obowiązki reklamowe serwisównależących do grupy Allegro. Obecnie sprzedaje już powierzchnięreklamową w Ceneo.pl.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

- Nasza współpraca jest naturalnym efektem poszukiwania synergiiw grupie kapitałowej. Wspólnie z naszymi partnerami z Ceneodoszliśmy do wniosku, że z uwagi na fakt, że to Gadu-Gadu posiadanajwiększe kompetencje w zakresie sprzedaży reklam,najkorzystniejszym rozwiązaniem będzie przejęcie obsługi Ceneo wtym zakresie przez Biuro Reklamy Gadu Gadu - komentuje KrzysztofŁada, dyrektor Biura Reklamy Gadu-Gadu S.A. Włączenie Ceneo.pl, a w przyszłości kolejnych marek grupy Allegro,do portfolio Biura Reklamy GG jest naturalnym krokiem w dalszejsynergii działań obu spółek, które należą do międzynarodowegokoncernu Naspers Limited.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele