Ceneo.pl to polski serwis internetowy, który w 2005 r. wystartował jako porównywarka cenowa. W kolejnych latach platforma wprowadzała dodatkowe funkcjonalności, obecnie pozwala użytkownikom nie tylko na wyszukiwanie najtańszych ofert w sieci, ale także na łatwe dokonywanie zakupów u wybranych sprzedawców.
Obecnie z Ceneo.pl korzysta ponad 18 tys. sklepów internetowych.
Niższe prowizje i ulgi reklamowe
Teraz, w związku z kryzysem związanym z pandemią koronawirusa Ceneo.pl poinformowało, że od 14 kwietnia 2020 r. wprowadza dodatkowe rozwiązania mające ułatwić funkcjonowanie firm korzystających z tej platformy.
Pakiet Wsparcia Ceneo.pl składa się z kilku elementów:
- Obniżenie prowizji za sprzedaż w usłudze Kup Teraz. Wszyscy przedsiębiorcy, którzy sprzedają swoje towary za pomocą tej usługi do odwołania mogą liczyć na zwrot kosztów prowizji. Obniżka wyniesie od 30 do 60 proc. w zależności od kategorii.
- Pakiet analityczny za 1 zł. Wszyscy sprzedawcy będą mogli skorzystać na preferencyjnych warunkach z narzędzia analitycznego. Dzięki temu firmy łatwo sprawdzą popularność swoich ofert oraz porównają się z konkurencją. Narzędzie wskaże też, których produktów brakuje w sklepach sprzedawców, żeby zwiększyć sprzedaż.
- Dodatkowy zasięg kampanii. Ceneo.pl do odwołania zwiększy bezpłatnie o 25 proc. zasięgi wszystkich zakupionych kampanii reklamowych prowadzonych w serwisie.
- Łatwiejszy kontakt z klientami. Wszystkie sklepy zarejestrowane w Ceneo.pl do odwołania otrzymają za 1 zł funkcję „Przycisk Zadzwoń”. Dzięki temu kontakt telefoniczny sklepu z potencjalnym klientem ma być łatwiejszy.
- Dodatkowe narzędzia promocji. Ceneo.pl udostępni sprzedawcom z wybranych kategorii usługę „Teksty przy ofercie” za 1 zł. To specjalne miejsca reklamowe w serwisie pozwalające sprzedawcom na krótki komunikat do potencjalnego klienta. Według zapowiedzi pakiet wsparcia Ceneo.pl będzie realizowany do odwołania.












