Ceneo z niższymi prowizjami i większym zasięgiem kampanii. Wsparcie biznesu w kryzysie pandemii

Platforma Ceneo.pl wprowadziła nowe rozwiązania mające wesprzeć firmy w okresie pandemii koronawirusa. Porównywarka cen oferuje obniżone kwoty prowizji w opcji Kup Teraz, tani pakiet analityczny oraz zwiększony zasięg kampanii reklamowych prowadzonych w serwisie.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Ceneo z niższymi prowizjami i większym zasięgiem kampanii. Wsparcie biznesu w kryzysie pandemii

Ceneo.pl to polski serwis internetowy, który w 2005 r. wystartował jako porównywarka cenowa. W kolejnych latach platforma wprowadzała dodatkowe funkcjonalności, obecnie pozwala użytkownikom nie tylko na wyszukiwanie najtańszych ofert w sieci, ale także na łatwe dokonywanie zakupów u wybranych sprzedawców.

Obecnie z Ceneo.pl korzysta ponad 18 tys. sklepów internetowych.

Niższe prowizje i ulgi reklamowe

Teraz, w związku z kryzysem związanym z pandemią koronawirusa Ceneo.pl poinformowało, że od 14 kwietnia 2020 r. wprowadza dodatkowe rozwiązania mające ułatwić funkcjonowanie firm korzystających z tej platformy.

Pakiet Wsparcia Ceneo.pl składa się z kilku elementów:

  • Obniżenie prowizji za sprzedaż w usłudze Kup Teraz. Wszyscy przedsiębiorcy, którzy sprzedają swoje towary za pomocą tej usługi do odwołania mogą liczyć na zwrot kosztów prowizji. Obniżka wyniesie od 30 do 60 proc. w zależności od kategorii.
  • Pakiet analityczny za 1 zł. Wszyscy sprzedawcy będą mogli skorzystać na preferencyjnych warunkach z narzędzia analitycznego. Dzięki temu firmy łatwo sprawdzą popularność swoich ofert oraz porównają się z konkurencją. Narzędzie wskaże też, których produktów brakuje w sklepach sprzedawców, żeby zwiększyć sprzedaż.
  • Dodatkowy zasięg kampanii. Ceneo.pl do odwołania zwiększy bezpłatnie o 25 proc. zasięgi wszystkich zakupionych kampanii reklamowych prowadzonych w serwisie.
  • Łatwiejszy kontakt z klientami. Wszystkie sklepy zarejestrowane w Ceneo.pl do odwołania otrzymają za 1 zł funkcję „Przycisk Zadzwoń”. Dzięki temu kontakt telefoniczny sklepu z potencjalnym klientem ma być łatwiejszy.
  • Dodatkowe narzędzia promocji. Ceneo.pl udostępni sprzedawcom z wybranych kategorii usługę „Teksty przy ofercie” za 1 zł. To specjalne miejsca reklamowe w serwisie pozwalające sprzedawcom na krótki komunikat do potencjalnego klienta. Według zapowiedzi pakiet wsparcia Ceneo.pl będzie realizowany do odwołania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?