„M jak miłość” i półfinały Ligi Mistrzów najdroższe w cenniku TVP

W maju reklamodawcy TVP najwięcej zapłacą za spoty w blokach reklamowych przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz przy półfinałowych meczach Ligi Mistrzów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„M jak miłość” i półfinały Ligi Mistrzów najdroższe w cenniku TVP
M jak miłość; fot. MTL MAXFILM

Najdroższy spot w majowym cenniku w TVP kosztuje przy serialu „M jak miłość” w TVP2. Wyceniono go na 93,7 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów).

Nieznacznie mniej, bo 71 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy półfinałowych meczach Ligi Mistrzów, które TVP1 pokaże 1 i 8 maja br.

Publiczny nadawca będzie w maju transmitować również Mistrzostwa Świata w piłce nożnej UE-20. Mecze będą pokazywane w okresie od 23 maja do 15 czerwca na antenach TVP1, TVP2 i TVP Sport. Spoty przy spotkaniach z udziałem Polaków (23 maja mecz z Kolumbią, 29 maja – z Senegalem) wyceniono na maksymalnie 69,6 tys. zł. Biuro Reklamy TVP zastrzega jednak, że reklamodawcom, którzy nie są oficjalnymi sponsorami MŚ U-20, zakup cennika zostanie potwierdzony po wygaśnięciu pierwszeństwa zakupu dla oficjalnych sponsorów.

Na antenie TVP1 w maju pokazany zostanie konkurs piosenki Eurowizja 2019. Polskę będzie tam reprezentować zespół Tulia. Półfinał konkursu z jego udziałem odbędzie się 14 maja. Za reklamę przy tej relacji trzeba zapłacić 23,6 tys. zł Finał Eurowizji 2019 transmitowany będzie 18 maja br. - wtedy reklamodawcy zapłacą za spot 46,1 tys. zł.

31 maja br. widzowie TVP1 będą mogli oglądać Siatkarską Ligę Narodów Mężczyzn. Tego dnia Polacy zagrają z Australią. Cena spotu przy transmisji tego spotkania wynosi 67 tys. zł.

Marketerzy zainteresowani obecnością w blokach przy pokazywanych w TVP1 serialach najwięcej zapłacą za reklamę przy serialu „Stulecie winnych” - do 46,9 tys. zł. Przy „Ojcu Mateuszu” cena jest sporo niższa i wynosi 36,7 tys. zł.

Stawka spotu pokazywanego przy „Wiadomościach” to maksymalnie 39 tys. zł w dni powszednie (w niedzielne wieczory wg cennika nie ma bloku reklamowego bezpośrednio przy tym serwisie).

Za reklamę przy serwisie sportowym reklamodawcy zapłacą 26,9 tys. zł w dni robocze i 19,4 tys. zł w niedziele. Zaś ci zainteresowani pojawieniem się przy prognozie pogody muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 39,5 tys. zł w dni powszednie i 48,5 tys. zł w niedzielny wieczór.

Ponad 60 tys. zł kosztują reklamy przy serialach „Barwy szczęścia” i „Na dobre i na złe” w TVP2. Przy pierwszej produkcji stawka wynosi 64,1 tys. zł, a przy drugiej – 63 tys. zł.

Na reklamę przy serialu „Na sygnale” trzeba wydać 56 tys. zł, przy „O mnie się nie martw” - 30,6 tys. zł, a przy „Rodzince.pl” - 22,4 tys. zł.

Z kolei spot przy nowym programie TVP2 „Europa da się lubić” (premiery w soboty, powtórki w czwartki) wyceniono na maksymalnie 24,9 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP jako pierwsze ogłosiło cennik reklamowy na maj.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online