Centrum Klima ma nowy system identyfikacji wizualnej

Centrum Klima - lider w segmencie wentylacji i klimatyzacji wPolsce - zakończyła wdrażanie nowoczesnego systemu identyfikacjiwizualnej. Zastosowane rozwiązania graficzne pozwoliły naujednolicenie symboliki, a kolorystyka i typografia stały siębardziej spójne. Ponadto, spółka odświeżyła i unowocześniłalogotyp.

pj
pj
Udostępnij artykuł:

Zadaniem opracowanego systemu identyfikacji wizualnej byłouporządkowanie i usystematyzowanie komunikacji z otoczeniemrynkowym. Nowa kolorystyka bazuje na trzech podstawowych barwach:intensywna ciepła czerwień i chłodna niebieska tonacja korespondująz charakterem branży wentylacyjno - klimatyzacyjnej. Natomiastjasna zieleń akcentuje dynamikę wzrostu Centrum Klima i planyrozwoju działalności na nowych rynkach.

- Jesteśmy przekonani, że spójność to podstawa solidnegowizerunku marki. Opracowując nową koncepcję graficzną zależało nam,żeby oddawała ona specyfikę branży HVAC, charakter marki CentrumKlima oraz profil grupy docelowej. Naszą intencją było stworzenietakiego języka komunikacji wizualnej, który nawiązywałby do tego cołączy ogrzewanie, wentylację i klimatyzację, czyli do przepływu icyrkulacji powietrza oraz temperatury- powiedział Marek Perendyk,prezes zarządu Centrum Klima S.A., w komunikacie prasowymprzesłanym portalowi WirtualneMedia.pl

Założenia koncepcji kreatywnej nowego systemu identyfikacjiwizualnej oraz logotypu podkreślają potencjał firmy, planyrozszerzenia oferty produktowej, a także korelują z obecnościąspółki na Giełdzie Papierów Wartościowych. Zamiarem projektantówbyło stworzenie łączności wizualnej z otoczeniem biznesowym,zarówno branżowym, jak i uczestnikami rynku kapitałowego.

pj
Autor artykułu:
pj
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały