Amica sponsorem programu MasterChef

Wraz z początkiem września na antenie TVN rozpoczęła się emisja programu MasterChef. W tegorocznej edycji popularnego kulinarnego show widzowie będą mogli zapoznać się z możliwościami inteligentnych urządzeń AGD z nowej linii Amica IN. Współpraca firmy Amica z TVN potrwa do grudnia.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Linia Amica IN. to propozycja dla osób, które cenią sobie świetnie dopracowaną technologię, a dodatkowo lubią otaczać się pięknymi rzeczami. Aby do nich dotrzeć, Amica zdecydowała się na wyjątkowo szeroko zakrojoną kampanię promocyjną. Jej częścią jest podjęcie współpracy ze stacją TVN, w ramach której Amica została sponsorem popularnego show kulinarnego MasterChef, emitowanego w każdą niedzielę o godz. 21:30. Urządzenia z nowej linii Amica pojawią się w 14 odcinkach programu.

Na antenie TVN widzowie zobaczą takie elementy linii, jak płyta gazowa 6610 GCB, piekarnik z pokrętłami IN 622B, piekarnik IN SMART II oraz lodówka dwudrzwiowa FY408.3DFX.

- Zdecydowaliśmy się na umieszczenie naszych produktów w programie MasterChef, bo uczestniczą w nim pasjonaci kuchni. To ludzie, którzy po prostu lubią gotować, profesjonaliści, stawiający przede wszystkim na użyteczne rozwiązania technologiczne – tak jak my. Dla nich – jak i dla nas – najważniejszy jest efekt – mówi Arkadiusz Gwizdek, dyrektor ds. marketingu firmy Amica.   – Jesteśmy przekonani, że nasz sprzęt da wszystkim uczestnikom programu dużo satysfakcji i pomoże im rywalizować na najwyższym poziomie – dodaje.

W programie MasterChef kucharze walczą o tytuł Mistrza Kuchni, nagrodę pieniężną w wysokości 100 tysięcy złotych i kontrakt na wydanie autorskiej książki kucharskiej. W każdym z odcinków, pasjonaci kuchni muszą zmierzyć się z własnym stresem, uciekającym czasem oraz wymagającymi jurorami, by dojść do finału i zdobyć tytuł Masterchefa. Amatorzy swoje talenty mogą zaprezentować, używając inteligentnych sprzętów z linii Amica IN. w jakie zostało wyposażone studio.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały