Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2019-12-12

A A A POLEĆ DRUKUJ

Getin Bank z najlepszą obsługą klientów zainteresowanych produktami oszczędnościowymi

Zakończyła się trzecia fala badania w ramach projektu „Instytucja Roku” organizowanego przez portal Moje Bankowanie. Tym razem pod lupę wzięto jakość obsługi klientów zainteresowanych produktami oszczędnościowymi. Zdecydowanym liderem okazał się Getin Bank, a eksperci docenili m.in. profesjonalne przygotowanie doradców i pomysł na rozmowę o oczekiwaniach klienta.  

 

W październiku i listopadzie br. eksperci portalu Moje Bankowanie odwiedzili po raz kolejny 150 placówek 15 banków. Sprawdzali tym razem w jaki sposób banki obsługują klientów zainteresowanych ulokowaniem swoich oszczędności. Skupiono się głównie na doświadczeniach wyniesionych po wizycie w placówce. Ocenie podlegały również pierwsze wrażenie i przyjazność doradców, pomysł na rozmowę o potrzebach klienta oraz umiejętność przedstawienia oferty produktowej. W tej fali badania Getin Bank uplasował się na pozycji lidera, a do kolejnego etapu konkursu przeszło aż 9 placówek banku. 

 

- W Getin Banku przywiązujemy dużą wagę do szkolenia doradców w zakresie oferty produktowej oraz komunikacji z klientem. Ćwiczymy różne scenariusze, które mają pomóc w odpowiadaniu na najbardziej zróżnicowane potrzeby klientów odwiedzających nasze placówki. Wyniki, które osiągamy w kolejnych falach badań „Instytucji Roku” potwierdzają, że to wszystko co robimy przynosi świetne rezultaty, a nasze starania są regularnie doceniane – mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości w Getin Noble Banku.

 

Całość projektu zakończy czwarta tura badań, po której w I kwartale 2020 r. ogłoszeni zostaną zwycięzcy rankingu „Instytucja Roku” w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówce”. 

 

Getin Bank systematycznie usprawnia wszelkie kanały kontaktu klientów z bankiem. Prowadzone są regularne i szczegółowe badania z zakresu jakości obsługi i kompetencji pracowników. Pomimo rosnącej popularności kanałów zdalnych, bank nie zapomina o kontakcie bezpośrednim i stawia na wielokanałowość obsługi. 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ