Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2022-03-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

MAN Truck & Bus Polska rusza z kampanią “Elektromechanicznie przyszłościowi”

 

Agencja digital employer branding LoveJob wygrała przetarg na realizację kampanii wizerunkowo rekrutacyjnej dla MAN Truck & Bus Polska. Zakres współpracy obejmuje stworzenie kompleksowej strategii w zakresie wzmocnienia wizerunku pożądanego pracodawcy oraz realizację działań z zakresu marketingu rekrutacyjnego.

MAN Truck & Bus Polska obecny jest na polskim rynku od niemal 30 lat. Przedsiębiorstwo jest częścią globalnego Koncernu MAN Truck & Bus Se - europejskiego lidera wśród producentów pojazdów ciężarowych, samochodów dostawczych oraz autobusów marki MAN i Neoplan, który na całym świecie zatrudnia ponad 36 000 pracowników w ponad 180 państwach. Spółka MAN Truck & Bus Polska zajmuje się pełną obsługą sprzedażową i gwarancyjną, dostarczając gotowe rozwiązania flotowe, elektromobilne oraz assistance, W Polsce zlokalizowane są również dwie fabryki MAN. Łącznie w Polsce MAN zatrudnia prawie 6000 pracowników.

 

Wybraliśmy LoveJob spośród innych agencji, gdyż zaproponowane działania doskonale wpisały się w nasze potrzeby i zrozumienie wyzwań rekrutacyjnych w branży motoryzacyjnej. Agencja przekonała nas swoim digitalowym i taktycznym podejściem komunikacji z talentami, doświadczonym zespołem ekspertów oraz ogromną kreatywnością. Cieszymy się, że zyskaliśmy partnera, który rozumie zachodzące zmiany i współczesne trendy w rekrutacji. – Wskazuje Marta Stefańska, Manager ds. Komunikacji MAN Truck & Bus Polska sp. z o.o.

Agencja digital employer branding LoveJob specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych działań z zakresu employer brandingu, marketingu rekrutacyjnego i komunikacji wewnętrznej. Od ponad 5 lat odpowiada na potrzeby klientów korporacyjnych, którzy mierzą się z wyzwaniami konkurencyjnego rynku pracodawców. Sercem prowadzonych przez nią projektów jest digital. Agencja jest autorem m.in. kampanii “Poznajmy się”, która została wybrana przez portal PulsHR jedną z najciekawszych kampanii 2019. W portfolio Agencji znajduje się szereg działań z zakresu komunikacji korporacyjnej i employer brandingu m.in. dla Santander Consumer Banku, Grupy Maspex, Umicore, Porsche Inter Auto oraz Vesuvius Poland.

 

Czujemy ogromną satysfakcję, że to właśnie nas MAN Truck & Bus Polska wybrał na swojego partnera. Za naszym podejściem stoi niezwykle zaangażowany zespół z multidyscyplinarną wiedzą z różnych obszarów - dzięki temu mogliśmy rekomendować koncepcję opartą o insighty, która jest odpowiedzią na realne wyzwania. – Komentuje Anna Arak - Stachacz, COO www.lovejob.pl

Nadzór strategiczny LoveJob na rzecz MAN Truck & Bus Polska sprawuje Patrycja Czerwińska, Employer Branding Expert, posiadająca wieloletnie doświadczenie w zakresie komunikacji, employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego, za koordynację projektu odpowiedzialny jest Szymon Bielat, Senior Project Specialist.

Oferta agencji została wybrana w drodze konkursu ofert.





Słowa kluczowe:MAN, LoveJob

Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS