Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-11-07

A A A POLEĆ DRUKUJ

Poczta Polska wystartowała z kampanią promującą markę Envelo

Poczta Polska wprowadziła nową markę – Envelo oraz linię produktową dla swoich nowych usług elektronicznych. Dzięki platformie użytkownicy mogą on-line kupować  znaczki oraz wysyłać listy i kartki przez Internet. Jednocześnie pod hasłem „Poczta Prosta” ruszyła kampania promująca platformę – Envelo.pl.

Pod hasłem Poczta Prosta ruszyła kampania marketingowa towarzysząca wprowadzeniu Envelo na rynek. Powstała ona w oparciu o ideę smart technologii i "lifehackingu", w którym Envelo porównywane jest do innych, prostych rozwiązań ułatwiających życie. Koncept został stworzony przez agencję Blacklama i Blueberry i realizowany przez agencję Blueberry. Natomiast za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy – Codemedia.

W kampanii wykorzystane zostały działania efektywnościowe, w tym sieć afiliacyjna Trade Tracker. Oprócz działań w kanale online realizowane są targetowane akcje ambientowe. Poczta Prosta to między innymi filmy viralowe oraz edukacyjne, które dostępne są na kanale Youtube. W kampanii zostały wykorzystane też narzędzia marketingu w wyszukiwarkach internetowych (SEM), wybrane elementy marketingu bezpośredniego oraz kampania zasięgowa w Internecie. Pojawią się także plakaty reklamowe w 5 tyś. placówkach Poczty Polskiej. Działania marketingowe potrwają do końca 2014 r. Spoty promujące markę dostępne są na kanale You Tube – Envelo.

Marka Envelo - bezpieczeństwo i poufność

Punktem wyjścia do zaprojektowania logotypu była nowa identyfikacja Poczty Polskiej. Znak graficzny marki Envelo rozpoczyna się wyróżnioną literą „e”, która przywołuje skojarzenia z podstawową funkcją platformy: e- elektroniczny, natomiast jej forma i kształt wywodzi się bezpośrednio z kolistego elementu trąbki logotypu Poczty Polskiej. Naturalny ruch eliptyczny jest początkiem znaku, który gładko przechodzi w pochylone litery słowa ‘Envelo’. Znak graficzny marki to również nowoczesny font i proste litery o wyraźnych odstępach. W podobny sposób zaprojektowano linię pierwszych produktów – neoznaczek, neolist oraz neokartka. Użycie przedrostka NEO w nazwach produktów to kreatywne wykorzystanie 2,4 i 6 litery z nazwy marki (eNvElO).

Tym samym uzyskana została spójność nazw produktów z marką w połączeniu z jasnym przekazem produktowym - Neo to nowe formy usług technologicznych, nowa epoka tradycyjnych dotychczas produktów.

Markę Envelo oraz linię produktową zaproponowała agencja Blacklama, która zwyciężyła w konkursie organizowanym przez spółkę. – Głównym naszym założeniem było stworzenie mocnego i rozpoznawalnego znaku. Envelo cechuje duży potencjał komunikacyjny i rozwojowy w zakresie działań obejmujących usługi cyfrowe. Nazwa wywodzi się od najważniejszego elementu korespondencji kojarzonego z bezpieczeństwem i poufnością – koperty. Dodatkowo logotyp współgra z kolorystyką oraz konstrukcją nowego znaku graficznego Poczty Polskiej – mówi Robert Cieśluk, kierownik marketingu i PR, spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe.

Za nową markę odpowiedzialna jest spółka Poczta Polska Usługi Cyfrowe.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ