Ceramika Paradyż wiosna/lato 2017 z agencją INSIGNIA

Ceramika Paradyż, która wchodzi w skład Grupy Paradyż, jednego z największych w Polsce producentów płytek ceramicznych, w ramach działań promocyjnych w okresie wiosna/lato 2017 będzie współpracować z agencją INSIGNIA.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Marka obsługująca działania została wybrana w ramach przetargu, w którym uczestniczyły trzy podmioty. W ramach współpracy specjaliści z agencji INSIGNIA będą odpowiedzialni za przygotowanie koncepcji akcji promocyjnej wraz z jej koordynacją, działania z zakresu influencer marketingu (w tym współpraca z blogosferą), całościową obsługę kanałów w mediach społecznościowych, a także przeprowadzenie kampanii mediowej. Projekt składa się z dwóch podstawowych modułów: aktywacji konsumenckiej (konkurs) oraz działań promocyjnych (cashback / vouchery zakupowe).

Umowa pomiędzy marką Paradyż a agencją została podpisana na czas nieokreślony.

Przy tak wieloetapowym projekcie szukaliśmy partnera, który rzetelnie podejdzie do założeń strategicznych oraz realizacji naszych celów biznesowych. Stawialiśmy też na kreatywność i wykorzystanie najnowszych trendów marketingowych. Efekty naszej współpracy będzie można oceniać już latem – podsumowuje Karolina Wesołowska, Dyrektor Departamentu Marketingu, Ceramika Paradyż Sp. z o.o.

W skład zespołu projektowego wchodzą między innymi: Anna Słowiakowska-Polak, Joanna Tracz, Michał Kuraś (dział kreatywny), Sylwester Wrona (strategia), Marlena Litwin (media), Anna Ortman (social media), Piotr Kaczor (UX), Katarzyna Hycka i Agnieszka Cachro (client service). Całość projektu nadzoruje Tomasz Michalik. Za kampanię po stronie Ceramiki Paradyż odpowiada: Tomasz Piechna, Katarzyna Ciesielska-Szymczak (Sekcja Komunikacji i Content Marketingu) oraz Karolina Wesołowska (Dyrektor Departamentu Marketingu), PR-owo wspiera Rzecznik Prasowy CP – Tomasz Popielawski.

Stoi przed nami interesujące, złożone wyzwanie. Cieszymy się, że nasz zespół będzie mógł wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności w projekcie realizowanym dla marki Paradyż

– komentuje Agnieszka Cachro, Client Service Director, agencja INSIGNIA.

Grupa Paradyż to wiodący polski producent płytek ceramicznych, obecny na rynku od ponad 28 lat. Firma zatrudnia ponad 1 700 osób, a swoje wyroby eksportuje do 50 krajów na całym świecie. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu