Chiny: dochody reklamowe o 20 proc. w górę

Całkowite dochody w branży radiowej, filmowej i telewizyjnej wChinach wyniosły w 2008 roku 166 miliardów juanów (24,3 mld USD).

km
km
Udostępnij artykuł:

To o ponad 20 procent więcej w porównaniu z rokiem 2007 - wynikaz ostatnio opublikowanego raportu chińskiego regulatora rynkumedialnego SARFT (State Administration of Radio, Film andTelevision).

W przypadku radia i telewizji całkowite dochody zwiększyły się o19,5 procenta, do poziomu 19,7 mld USD. Reklama w tych dwóchsegmentach przyniosła natomiast 10,2 mld USD. To o prawie 17procent więcej niż rok wcześniej, do czego w głównej mierzeprzyczyniły się igrzyska olimpijskie w Pekinie. Natomiast biorącpod uwagę każdą z tych branż oddzielnie, radiowe wpływy reklamowezwiększyły się o ponad 10 procent, a telewizyjne o 17 procent.

Z kolei branża filmowa wygenerowała w ubiegłym roku z reklamdochód rzędu 1,2 mld USD - o 25 procent większy w porównaniu zrokiem 2007.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu