Nowa kampania Lecha pokazuje młodych, kreatywnych ludzi, którzy w codziennym życiu stawiają na niestandardowe rozwiązania. Przekazy pod wspólnym tytułem „Chwała bohaterom” są utrzymane w nieco podniosłej stylistyce, zachęcając do wzniesienia piwem Lech toastów „za tych, bez których byłoby nudno”.
W osobnych reklamach prezentowana jest nowa butelka Lecha - Easy Grip, którą dzięki antypoślizgowym wypustkom łatwiej jest chwycić i trzymać. Wszystkie spoty - wykorzystujące piosenkę „Midnight City” M83 - kończą się sloganem „Lech się dzieje”.
Wstępny etap akcji prowadzony jest na razie w internecie (m.in. na profilach piwa Lech w serwisach społecznościowych), a w kwietniu działania rozpoczną się w najważniejszych mediach ATL. Kreację kampanii - zaplanowanej na cały sezon letni - przygotowała agencja McCann Erickson, aktywności w internecie realizuje agencja John Pitcher, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.












