Chwiliżanki w internetowej kampanii Inki

W internecie trwa kampania reklamowa kawy Inka. Akcję – opartą na koncepcji chwiliżanek – przygotowała i realizuje agencja Hand Made Flow.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Najważniejszym elementem internetowej kampanii reklamowej kawy Inka jest serwis chwilizanki.pl. Użytkownicy mogą w nim tworzyć chwiliżanki – sympatyczne albumy ze wspomnieniami, zyskując szansę na przyznawane co tydzień nagrody. Cała akcja ma charakter wizerunkowy, promując zalety i tradycję Inki.

grafika

Kampania – zaplanowana do 9 stycznia – obejmuje również działania w serwisach społecznościowych i reklamy na innych stronach (witryny kobiece i parentingowe). Akcję – w tym serwis chwilizanki.pl – przygotowała i prowadzi agencja interaktywna Hand Made Flow.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów