„Ciekawsza strona kobiecości” - Wirtualna Polska reklamuje serwis dla kobiet

Wirtualna Polska rozpoczęła kampanię reklamową swojego serwisu kobieta.wp.pl. Akcja - przygotowana wspólnie z firmami 303 i Value Media - obejmuje internet, prasę i radio.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania serwisu kobieta.wp.pl opiera się na nieszablonowym, przewrotnym przekazie wykorzystującym zabawę słowem i pojęciem kobiecości oraz związanymi z nimi stereotypami. Akcja - skierowana do ambitnych, interesujących się tematami społecznymi Polek w wieku 18-34 - ma podkreślać różnorodność i nieszablonowość materiałów dostępnych w tym serwisie. Reklamom towarzyszy plebiscyt na Kobietę Roku, którą użytkowniczki kobieta.wp.pl wybiorą spośród dziesięciu znanych Polek nominowanych przez redakcję.

Wszystkie strony Wirtualnej Polski z kategorii lifestyle’u w październiku ub.r. odwiedziło 4,73 mln użytkowników, wykonując 265 mln odsłon (zobacz szczegółowe dane z Megapanelu).

grafika

Akcja reklamowa - której zasadnicza część potrwa przez cały styczeń - obejmuje radio (Radio Zet, Radio Eska, Polskie Radio, RMF Maxxx, RMF FM, RMF Classic, Roxy FM, Radio Złote Przeboje), prasę (tygodniki i miesięczniki, m.in. „Przekrój”, „Wprost”, „Uważam Rze”, „InStyle”, „Cosmopolitan”, „Zwierciadło”, „Gala”, „Glamour”, „Joy”, „Claudia”, „Elle”, „Avanti”) oraz internet (strony Wirtualnej Polski, serwisy z sieci takich jak m.in. Arbo, Ad-Vice i IDMnet). Kreację kampanii przygotowała agencja 303, a planowaniem i zakupem mediów zajęły się zespół ds. planowania mediów i dział marketingu Wirtualnej Polski oraz dom mediowy Value Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"