Cinema Park reklamuje „Niezwykły Świat Techniki”

W prasie i na outdoorze rusza kampania reklamowa programu edukacyjnego „Niezwykły Świat Techniki” w kinie Cinema Park. Akcję przygotowały agencja Cocktail Creative i dom mediowy PRO Media House.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie reklamowa programu edukacyjnego „Niezwykły Świat Techniki” podkreśla, że zapewnia on trzygodzinną podróż szlakiem wielkich odkryć i wynalazków. Cykl – skierowany do dzieci w wieku 7-15 lat – obejmuje multisensoryczne projekcje w warszawskim kinie Cinema Park, z których pierwsza odbędzie się 24 kwietnia.

grafika

Działania reklamujące „Niezwykły Świat Techniki” są prowadzone od 15 kwietnia w Warszawie i okolicach, obejmując prasę („Gazeta Wyborcza”, „Metro”) oraz outdoor (nośniki billboard, super12, citylight, tablice w autobusach, tramwajach i metrze). Oprawą wizualną kampanii – zaplanowanej na miesiąć – zajęła się agencja Cocktail Creative, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PRO Media House.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych