Ciszewski PR dla marki El Sol

Agencja Ciszewski Public Relations podpisała umowę o współpracy zmarką El Sol należącą do portfolio Carlsberg Polska.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach umowy agencja będzie odpowiedzialna za działania mediarelations przy obsłudze projektu Otwarte Pokazy Leżakowania z ElSol.

W czasie trzymiesięcznej współpracy agencja będzieodpowiedzialna za budowanie świadomości marki wśród mediów, a zaich pośrednictwem - wśród grupy docelowej.

Za realizację działań dla marki El Sol po stronie agencji będzieodpowiedzialny zespół Sylwii Sasal.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"