Ciszewski Public Relations i Rajdowy Mistrz Polski

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Janusz Kulig, Rajdowy Mistrz Polski 2000 oraz 2001, niezmiennie będzie obsługiwany przez agencję Ciszewski Public Relations. Zawarte porozumienie obejmuje m.in. koordynowanie działań w zakresie media relations oraz sponsoringu w bieżącym sezonie rajdowym. Jerzy Ciszewski, prezes Agencji, będzie pełnił funkcję rzecznika prasowego zawodnika.

Agencja Ciszewski Public Relations współpracuje z Januszem Kuligiem już od 1999 roku, gdy zawodnik rozpoczął starty w barwach zespołu Marlboro Ford Mobil 1. W 2001 roku, wraz z wycofaniem się korporacji Philip Morris ze sponsorowania sportów motorowych, zespół uległ rozwiązaniu. Pomimo to agencja Ciszewski Public Relations oraz Janusz Kulig nie zawiesili współpracy i będą ją kontynuowali również w 2003 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu